Ik denk wel dat als straks de romp is geschuurd en helemaal afgewerkt het resultaat er mag zijn!
Bijna zonde om straks het onderwaterschip af te dekken met koperen plaatjes.....
Daar ben ik wel zeker van!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk wel dat als straks de romp is geschuurd en helemaal afgewerkt het resultaat er mag zijn!
Bijna zonde om straks het onderwaterschip af te dekken met koperen plaatjes.....
Bedankt Piet,Het dubbel beplanken heeft ook als voordeel dat je alle oneffenheden die toch niet te vermijden zijn bij de 1e beplanking wegwerkt.
Bedankt Piet,
1e) het was me even ontgaan dat de eerste beplanking 1 mm was, en dat werkt natuurlijk prettiger dan de stugge 2 mm,succes nog met de laatste lootjes (eh, plankjes bedoel ik)
A3
Goh, mooie poster Piet, als je nu nog maar kunt slapen
Ik kan bijna niet achterblijven om ook maar een abo te nemen![]()
Hé, en je vond het schip niet mooi
PcPiet.
( ) tussen haakjes, net de 1e aflevering van sovereign ontvangen. Dus voorlopig kan ik vooruit met de modelbouw.
Misschien haal je *Hans* en *Klaas* door de war. *Hans* vindt deze boot niet zo mooi - *Klaas* is Engelsgezind en vindt hem misschien wel mooi.
ps.mag weer geveegd worden.
Je hebt gelijk Adrie, als je nog zoveel projecten op stapel hebt staan, kun je die beter eerst afmaken. Ik maak ook eerst de Diana af voor ik ergens anders aan begin.Hoi Piet,
Ik heb lang, hééééél lang getwijfeld of ik ook een abonnement hierop zou nemen.
Mijn gevoel zegt onmiddellijk 10 x JA, alleen ik heb na 7 nachtjes slapen dit keer mijn verstand maar eens gevolgd omdat ik nog teveel “bijna af” of ”nog te beginnen “ heb staan.
Zo moet ik de laatste 6 afl. van “de Victory” nog afmaken, ik heb de doorsnede van “de Victory” nog geheel onaangeraakt staan, en……mijn project van de 5 bijboten van “de Victory” op 200% staat ook nog in de steigers.
Ik zou eigenlijk 1 September “de draad” al weer opnemen maar het aanhoudende mooie weer houdt mij nog steeds buiten.
Daarnaast wil ik mijn Genealogisch familieboek eindelijk eens op papier (Site) zetten (8 mappen vol) voor het “te laat is”.
Dus na lang wikken en wegen heb ik besloten dit keer niet in te stappen en even 1 uitgave van “DeAgostini” over te slaan,
met in het vooruitzicht dat ik, als het zover is, jou “lijntje” ga volgen, want jou bijdrage hierin is onnavolgbaar.
En dat mag door mij als nuchtere "Drent" ook wel eens gezegd worden.
A3
Op bovenstaande foto,s is ook te zien waarom de 1e beplanking stopt bij de ronding van de "kont" want anders zou de achtersteven te dik worden (2mm) voor het roer.