Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar dan ook nog wat tomatensaus, olijven, wat gorgonzola. En dan voordat je aan de slag gaat een ondergrondje van bloem, water en olijfolie. 20 minuten in de oven op 220 graden, lekker glaasje erbij.Als je uienschillen gaat gebruiken doe er dan ook een knoflook teentje en wat oregano bij. Dan ruikt het wat aantrekkelijker.![]()
Nou, dat lust ik anders ook wel hoorhet enige wat ik klaar kan maken is spek met eieren dus bij mij moet je niet aankloppen voor een heerlijk etentje![]()
Heb even een foto gemaakt, dan heb je er een beeld bij.QUOTE]
Mooie kleur. Die van mij op de Bounty zijn iets lichter. Thee is een goed middel om een kleur te krijgen van zeilen. Kan geen foto's van de Bounty uploaden want hij staat bij mijn tandarts.
Marcus
Bekijk bijlage 373105 heb nog een vraag waar ik niet echt antwoord op heb en dit met de vlag die op het schip komt
https://www.wikiwand.com/nl/Vlag_van_Hoorn
onderaan de pagine staat een vlag met een hoorn op datum 1783 heeft deze vlag ook werkelijk bestaan of is het enkel een tekening op papier en werd ze dan in de maritieme sector gebruikt of niet want als je naar de schepen kijkt rond 1622 staat deze hoorn niet op de vlaggen van de schepen. weet iemand hier meer over ?