Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het wordt een mooi geheel zo!
Wel mooi dat er verschillend gedacht wordt over wel of geen zeilvoering. Ik vind het een schip meer body geven.
Gr. Peter
peter ik heb al van alles geprobeerd met zeilen op een schip helemaal opgerold helemaal los helemaal bol nu dit half half .
het is denk heel persoonlijk wat je mooi vind en daar moet je zeker naar proberen te werken .
ik zal dus bijna bij elk schip de zeilen anders hangen niet omdat ik het vorige niet mooi vond maar ik vind ze allemaal mooi en kan niet kiezen hoe ik de zeilen hang.
hang ze zeker hoe je denkt dat ze mooi zijn want hoog waarschijnlijk ga jij er naar kijken eens ze af is en staat te blinken op de kast.
heb het roer ook nog klaar gekregen ik was er al wel aan bezig geweest maar heb het juist nog kunnen hangen, veel onderwater materiaal heb ik niet van het roer
dit is zo wat de enige goede foto die ik van de roerpen heb en daar heb ik het maar mee gedaan.het roer is op het echte schip uit zijn hengsels gegaan en hangt naast het achtersteven