E-REVO topic

ik denk dat als ik een flinke klap maak met mijn revo of emaxx de kap niet meer zo goed blijft zitten!

Zou kunnen, het heeft ook niet mijn voorkeur... ik vind die clips en posts niet storend. Maar als ik een kap als bovenstaand zou hebben kan ik me voorstellen dat ie meer voor de show als wat anders en dan zou zo'n systeempje mooi van pas kunnen komen...
Maar van de andere kant: wat klitteband van een paar eurocent zal het dan net zo goed doen... ;-)

wel een hele ervaren bestuurder om zo te kunnen springen en mooi op de wielen landen, heeft denk al aardig wat onderdelen gekost eer het zo ging.

De handleiding die jij hebt is de enige.
Er zitten zo goed als geen verschillen tussen de brushless en de normale, behalve dan motor, regelaar en de wiel meenemers (als ik het goed heb).

Wel zit er een aparte handleiding voor de regelaar bij. Daar zou wat meer info in moeten staan.

Over failsafe's op de standaard zender kan ik weinig vertellen. Je zou het uit kunnen proberen door 1 kant op te sturen, iets gas te geven (met het model van de grond af) en daarna de zender uit te zetten.
Gooit ie het gas dicht en veranderd de stuurstand wel/niet, dan werkt de failsafe. Blijft ie doorgaan, dan zit er geen failsafe op.

De set knop op de zender is geloof ik alleen maar om de zender de eerste keer op de ontvanger te binden (daar zit ook een knopje op).
De korte antenne is juist normaal met 2.4Ghz. Dat werkt perfect.

Shocks horen wat soepeltjes te staan, maar afhankelijk van je ondergrond, kun je ze iets aandraaien.
Persoonlijk heb ik na een paar rondjes al gauw de andere veren erop gezet (zilver voor en blauw achter). Dat vond ik al een stuk beter.

In principe kan je auto niet voorruit schieten als je accu's aansluit.
Je moet natuurlijk altijd eerst je zender aanzetten. Maar als de esc merkt dat je gas niet neutraal staat, dan zal ie een fout geven en het niet doen (geloof dat ie dan rood blijft knipperen).

bedankt voor je reactie, heb op de traxxas site de handleiding gevonden en vertaald en dat ging een stuk makkelijker,

heb hem goed kunnen instellen en ook de fail safe werkt prima, bij storing of gewoon de controller uitzetten gaat de wagen in neutraal!!

maar wat een kracht geeft die erbl ben ik toch wel van geschrokken, hij maalt gewoon op zijn 4 wielen door hier op de beton, ik heb ook een rustler vxl , maar deze kan aan de kracht van de e revo niet tippen, mss in snelheid wel maar op trekkracht zeker niet, ik denk dat ik hier veel plezier aan ga beleven, volgende week eens naar het bos gaan proberen,

beste wensen nog aan iedereen,
en maak er een spetterend rc jaar van!!

hallo ik heb nog een vraagje is dat normaal dat je de ERBE niet zogoed kan vooruit duwen dat de wielen happeren, als ik mijn rustler een duw geef duw dan vliegt hij vooruit, met de e revo gaat dit niet! is dat normaal?

Dat hoort, de magneten in de motor zijn een stuk groter als uit je rustler.
Ik dacht ook dat het niet goed was, en dit werd mij verteld toen.

hallo ik heb nog een vraagje is dat normaal dat je de ERBE niet zogoed kan vooruit duwen dat de wielen happeren, als ik mijn rustler een duw geef duw dan vliegt hij vooruit, met de e revo gaat dit niet! is dat normaal?

daar komt de POWER vandaan goed hè!!

zoals westcoast al zei, wat je voelt is het erg sterke magneetveld van de (vrij forse) neodymium magneet rotor van de 2200kv motor. :) door zo'n sterke magneet heeft de motor zoveel kracht.

bedankt, ik dacht al dat er iets aan was, maar als het normaal ik geen probleem, maar dit is soms wel eens vervelend, b.v bij het kuisen enzo, maar mag je dan eigenlijk door duwen of is het beter van gewoon op te nemen

ik heb hier al eens het revo tropic doorgelezen een tijdje terug, ik had dan iets gelezen om de body te verstevigen of om minder lawaai te horen, het was iets met tape inplakken ,kan mijn nog iemand zeggen welke tape dit was, ik vind dit hier niet meer terug

bedankt, ik dacht al dat er iets aan was, maar als het normaal ik geen probleem, maar dit is soms wel eens vervelend, b.v bij het kuisen enzo, maar mag je dan eigenlijk door duwen of is het beter van gewoon op te nemen

Ik heb deze zin 10 x gelezen maar heb geen idee waar het over gaan of wat je bedoeld!!

je kan het beste je body met duct tape beplakken bij elke bouwmarkt te krijgen

Is het jullie al opgevallen dat we het komende jaar met een mooi vooruitzicht kunnen starten? Er worden landelijke wedstrijden georganiseerd, waar de revo tussen hoort. Wie gaan daar naast Barefoot en mijn persoon nog meer aan meedoen? Laat van je horen!

Ik zou graag aan die wedstrijden mee doen, maar jammer genoeg laat mijn werk het zo goed als niet toe. Vaak ben ik onderweg. Wie weet ooit toch nog eens.

Je hebt nu nog tijd genoeg om bedrijfs-politiek te bedrijven, en te zorgen dat je nou net die 4 dagen in het jaar niet hoeft te werken.

Back