De handleiding die jij hebt is de enige.
Er zitten zo goed als geen verschillen tussen de brushless en de normale, behalve dan motor, regelaar en de wiel meenemers (als ik het goed heb).
Wel zit er een aparte handleiding voor de regelaar bij. Daar zou wat meer info in moeten staan.
Over failsafe's op de standaard zender kan ik weinig vertellen. Je zou het uit kunnen proberen door 1 kant op te sturen, iets gas te geven (met het model van de grond af) en daarna de zender uit te zetten.
Gooit ie het gas dicht en veranderd de stuurstand wel/niet, dan werkt de failsafe. Blijft ie doorgaan, dan zit er geen failsafe op.
De set knop op de zender is geloof ik alleen maar om de zender de eerste keer op de ontvanger te binden (daar zit ook een knopje op).
De korte antenne is juist normaal met 2.4Ghz. Dat werkt perfect.
Shocks horen wat soepeltjes te staan, maar afhankelijk van je ondergrond, kun je ze iets aandraaien.
Persoonlijk heb ik na een paar rondjes al gauw de andere veren erop gezet (zilver voor en blauw achter). Dat vond ik al een stuk beter.
In principe kan je auto niet voorruit schieten als je accu's aansluit.
Je moet natuurlijk altijd eerst je zender aanzetten. Maar als de esc merkt dat je gas niet neutraal staat, dan zal ie een fout geven en het niet doen (geloof dat ie dan rood blijft knipperen).