E-REVO topic

Je kunt een servo verlengkabeltje in de throttle channel steken en de andere kant uit de receiver box laten komen. Hierop kun je dan de regelaar aansluiten. Op die manier blijft de stekker van de regelaar uit de receiver box, en als je de mmm wilt programmeren trek je gewoon de stekker van de mmm uit het verlengkabeltje....


Had ik zelf kunnen verzinnen maar toch bedankt:mrgreen:
 
Ik had na een sneeuwsessie speling op 1 van de ball links op de achterwielophanging. Dus alles even losgehad, maar het valt me op dat er geen vet onder de blauwe hoesjes zit. Geen idee of dit wel hoort, maar het lijkt mij qua slijtage en smering beter dat er wat (kunstof) vet op gaat. Iemand ervaringen hiermee?
 
Vandaag mijn ESC waterproof gemaakt met Liquid Tape!
Hier het eind resultaat:

2hycvpf.jpg


2ce3q4m.jpg


Voor meer info kun je hier kijken.
 
Jup, das geen probleem. Die onderdelen stralen ook niet al teveel warmte af.
Wat belangrijker is, is dat je de heatsink goed vrij houdt. Deze moet de warmte weg kunnen geleiden.

Mocht ik merken dat de esc warmer wordt, of zelfs zou afslaan, dan is dit liquid tape er weer heel gemakkelijk af te halen.
 
Laatst bewerkt:
de meeste electronica is het aansturings gedeelte (de regeling zeg maar), de enige vermogenselectronica in een ESC zijn de FET's welke direct onder de heatsink zitten.
gewoon de heatsink afplakken met schilderstape, dan kan daar zeker wete niets op komen. werkt perfect, rijdt er zelf al een tijdje mee rond. (Maar heb het gedaan met plastic spray speciaal voor printplaten. gekocht bij de lokale electro winkel in Almelo.)
 
Pas een setje onroadbandjes aangeschaft.
Iemand nog meer ervaring met deze phaltlines?
En hebben jullie dan ook nog de ophanging verandert?
Andere veren/olie?
Eerdaags maar even testen op het asfalt, heb dat tot nu toe alleen met de originele banden gedaan en daar was ik niet tevreden over ( logisch, zijn offroad banden )

P1070600.jpg
 
Phaltlines zijn mooie onroad banden, ben van plan zelf ook een setje te kopen.

Die Tremor wheels zijn ook mooier dan die Blasts.
 
even off topic . . .
ik heb een tijdje geleden een mmm gekocht maar heb er nog niet mee kunnen rijden :( nu dat ik hem aan het installeren was kwam ik op het punt de motor aan de regelaar te schakelen maar was niet zeker het ik hem moest schakelen dus heb ik massa's foto's van erbe's bekeken maar die zijn practisch allemaal andrs geschakled. . . nu is mijn vraag is dit de goede manier off maakt dit allemaal niet uit ! ?????? alvast bedankt

mambaschakeld.jpg
 
even off topic . . .
ik heb een tijdje geleden een mmm gekocht maar heb er nog niet mee kunnen rijden :( nu dat ik hem aan het installeren was kwam ik op het punt de motor aan de regelaar te schakelen maar was niet zeker het ik hem moest schakelen dus heb ik massa's foto's van erbe's bekeken maar die zijn practisch allemaal andrs geschakled. . . nu is mijn vraag is dit de goede manier off maakt dit allemaal niet uit ! ?????? alvast bedankt

mambaschakeld.jpg

Middelste kabel v/d motor in de middenste v/d regelaar. Als ie achteruit gaat ipv vooruit (of anders om) de buitenste kabels even omdraaien.
 
hallo een beestje een stomme vraag ,maar ik ben aan het solderen maar ik ben nieuwe batterijen aan het maken voor men r revo ,maar wat moet er nu weer aan de batterij komen de malle of de fermale,ben wat aan het flippen this dan ook al laat he,
graag dringend antw greetz
 
Normaal als ik het goed heb komt aan de regelaar zelf het mannetje en aan de accu het vrouwtje tenminste zo heb ik het en veel vrienden van me .
 
Laatst bewerkt:
Yup, standaard heeft Traxxas male aan de regelaar zitten en female aan de accu. :) dit zullen ze wel doen zodat de accu geen blootliggende contacten heeft, om zo kans op kortsluiting te minimaliseren.
 
Yup, standaard heeft Traxxas male aan de regelaar zitten en female aan de accu. :) dit zullen ze wel doen zodat de accu geen blootliggende contacten heeft, om zo kans op kortsluiting te minimaliseren.

Heb het even nagekeken en het klopt geheel wat je zegt .

Maja als je anderen stekkers eraan maakt moeten je er even bij vertellen wat voor een je eraan maakt dan kunnen we je dat ook even uitleggen .

Gr Berry
 
ja het gaat idd over traxxas stekkers, bedankt voor jullie reactie's,
dus aan mijn lader moet er een male komen en aan de batterij een female als ik het goed begrijp!
 
Back
Top