Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt een servo verlengkabeltje in de throttle channel steken en de andere kant uit de receiver box laten komen. Hierop kun je dan de regelaar aansluiten. Op die manier blijft de stekker van de regelaar uit de receiver box, en als je de mmm wilt programmeren trek je gewoon de stekker van de mmm uit het verlengkabeltje....
even off topic . . .
ik heb een tijdje geleden een mmm gekocht maar heb er nog niet mee kunnen rijdennu dat ik hem aan het installeren was kwam ik op het punt de motor aan de regelaar te schakelen maar was niet zeker het ik hem moest schakelen dus heb ik massa's foto's van erbe's bekeken maar die zijn practisch allemaal andrs geschakled. . . nu is mijn vraag is dit de goede manier off maakt dit allemaal niet uit ! ?????? alvast bedankt
![]()
Yup, standaard heeft Traxxas male aan de regelaar zitten en female aan de accu.dit zullen ze wel doen zodat de accu geen blootliggende contacten heeft, om zo kans op kortsluiting te minimaliseren.