E-REVO topic

Valt niet echt mee hoor.
Ik heb mijn roosters 4 weken van te voren en kan niet zomaar vrij krijgen op bepaalde dagen. Soms lukt het, maar zeker is het nooit.

Staan de data ergens vastgelegd?

Valt niet echt mee hoor.
Ik heb mijn roosters 4 weken van te voren en kan niet zomaar vrij krijgen op bepaalde dagen. Soms lukt het, maar zeker is het nooit.

Staan de data ergens vastgelegd?

Datums voor de events (ze zijn nog niet ingedeeld op de lokaties)
4 April 2010
13 Juni 2010
15 Augustus 2010
17 Oktober 2010

Als je maar voldoende accu's hebt, kun je in verschillende klasse's tegelijk mee doen. Hoef je alleen nog maar een baaninzetter te huren, en je kunt héél veel meters maken.

Ja dat zou wel lekker zijn hè

Laatst met de RcRallyCup 2009/2010 (RRC) ook mee gereden met 2 klasse maar dat is toch wel ff rennen hoor pfff

Ik wil wat pinions gaan bestellen voor mijn revo/emaxx/summit allemaal met een mmm 2200 welke kan ik dan het beste nemen die van cc? en dan gewoon de standaard maten van de revo aanhouden?? Ik zie dat ze MOD1 hebben en 32p.

Ik moet 32p hebben toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
Standaard traxxas e-revo pinion is 32-pitch en standaard spur is 0.8 metric pitch (mod 0.8 )
32-pitch is zo goed als hetzelfde als een mod 0.8

Ga je dus voor mod 1, dan moet je beide (spur en pinion) aanpassen.

Laatst bewerkt:
die van cc zijn bagger,
mod 1 is voor de revo brandstof. volgens mij moet je voor de e-revo 32 dp = mod 0,8 hebben.

Klopt, de E-Revo (iig de ERBE) heeft 32pd/M0.8 tandwielen. :)
en zoals Pirelli al zei, als je Mod 1 wilt gebruiken, moet je ook een ander Spur er op zetten.
alleen moet je dan ook meteen een veel kleiner pinion nemen, gezien het grootste mod1 spur welke op de E-revo 40T is.
dan zal je even moeten narekenen welk pinion je dan moet nemen om dezelfde overbrenging te houden.

Das dus ook gelijk de reden dat mod 1 vaak gebruikt wordt voor de mega snelle speedruns. Lekker zwaar vertanden en gaan.

Wil je dezelfde verhouding behouden met mod 1, dan kun je nog wel eens problemen krijgen met de ruimte tussen je motor en de esc (met 18-54 is het bij mij nu al krap. In dezelfde verhouding zou je 14-40 mod 1 moeten hebben)

Paar fotootjes om te vergelijken:
54t mod 0.8 en ernaast en 40t mod 1.0, daaronder een 18t 32p pinion en een 14t mod 1.0 pinion:
21joe9e.jpg

Laatst bewerkt:
Wijken de diameters van de tandwielen dan zoveel af? Mod1 is een grovere vertanding, dus logisch dat je dan minder tanden op het wiel hebt

Je kunt volgens mij de motor op verschillende manieren aan de motor-mount vastzetten, waardoor er meer verstel mogelijkheden zijn.

Ik denk dat ik toch nog maar ff die 32p ga gebruiken.

Als die van cc bager zijn welk merk kan ik dan het beste gebruiken? hoorde laatst dat die van Losi heel goed zijn maar weet niet of die een 32p hebben??

ff zoeken

Back