hallo ik ben nieuw en heb me deze middag een e revo brushless gekocht een heel dik machiene moet ik zeggen, maar ik heb wel enkele probleempjes,
1) bij deze wagen zit de handleiding van de gewone e revo! kan er mijn iemand de handleiding van de bl bezorgen of nog beter in het nederlands?
2) ook zit er een 2.4 ghz zender bij waar ik ook niets van snap ,ik zie hier op een bijgevoegd blad ,dat er ook een fail safe zou inzitten , weet iemand hoe die zender moet worden ingesteld? ik ben nogal slecht in engels,ook zie ik een set knop op de zender staan waar ik niets vanaf weet,ook de handleiding zou intersant zijn,
ook hangt er aan de auto en zender zelf een zeer kort antenneke ,ik heb mijn twijfels over het rij bereik ,iemand ervaring?
3) ook vind ik de shocks nogal slap ik kan met 1 vinger het achterste tegen de grond duwen , het voorste gaat iets moeilijker is dat normaal? ik wil nog niet meteen die andere vering steken , maar zou dit helpen als ik de standard veren wat aandraai?
ik vind het nogal vervelend als je een auto koopt van 699 euro dat je moet beginnen zoeken voor een juiste handleiding, en eerlijk ik heb er wat schik van als ik hier mijn accu's insteek dat de revo vooruit vliegt ofzo
hopelijk kan er iemand mijn helpen,
alvast bedankt