Jaap Smith
Vriend van modelbouwforum.nl
Geen enkel probleem. Als het in jouw ogen niet goed is, dan is het niet goed. Zo simpel is dat.
Vriendelijke groet,
Jaap
Vriendelijke groet,
Jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het bootje met mooie details staat netjes gesjord op dek, Piet.Op de volgende twee foto's is te zien dat ik de talies heb verzet (zie commentaar op de vorige pagina post 100) en de riemen liggen in het bootje;
Bekijk bijlage 571679
Bekijk bijlage 571680
Bedankt voor de tip en succes met de aanpassing van de talies !Riemen maken is eigenlijk niet zo moeilijk, behalve als ze heel erg klein moeten worden, misschien krijg je wat inspiratie door de foto en tekst op deze pagina hms Beagle uit 1820 | Pagina 19 | ModelbouwForum.nl als je wat naar onderen scrolt tot post 379.
Het potdek moet nog op de verschansing van de boeg en het middenschip, ook het geschut, waar ik mee bezig ben moet nog worden geplaatst en daarna nog wat kleinigheden ....Ze staat er weer deftig bij Piet, de romp is nu zeker bijna klaar??
Volgens mij staat dat in de tekst, het betreft het buigen wat stukje voor stukje gebeurd en dus niet in één keerMooi gedaan !! Welke etappes bedoel je concreet ?
Ok, simpel qua uitleg, maar je moet het maar doen !Volgens mij staat dat in de tekst, het betreft het buigen wat stukje voor stukje gebeurd en dus niet in één keer![]()