Heel duidelijk bedankt hiervoor.
Gr Frenk
Gr Frenk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik bouw twee extra sloepen voor mijn Victory, foto in mijn album. Ik bouw niet geheel volgens het bouwplan van deAgostini. Wel in grote lijnen maar met enkele subtiele verschillen. alle foto's staan op de site van photobucket.com/pietsan.
Dat vind ik nou ook, het bouwschema cQ-plan van DeAgostini is een mooie richtlijn, maar jou boot bouw je zoals jij het mooi vind! Ik vind ook niet alles correct van deA. PietsanIk had vanochtend de kanonnen er op en vast met per stuk drie talies en een broeking. Maar de uitvoering van de roosters, de kanonskogelrekken en de kanonnen zinde me voor geen meter. Ik heb dus het dek schoongeveegd en begin met dek en verschansing opnieuw af te werken. Dan ga ik weer aan de roosters enzovoort enzovoort. Je moet de moed hebben te veranderen wat veranderd moet worden en laten we eerlijk wezen op deze manier geniet ik twee keer van al die draadjes en blokjes en roostertjes en kogeltjes. Immers het bouwen is de lol.
bocdan , ik kan geen hout enz vinden op ebay.
Als je geen modelbouwwinkel in de buurt hebt (wat mijn voorkeur zou zijn) kan je eens hier kijken.
Groet,
Ad Bakker
Ik vind ook niet alles correct van deA.
Aan de prijzigekant.
tis maar een tip !!! Verspaget in Eindhoven hele grote modelbouw winkel en Toemen in Den-BoschAd.
Ik moet wel veel op het internet snuffelen, want een modelbouw winkel in Roermond heb je niet, de eerste goeie zaak is in Venlo, maar gespesialiseerd in plastic, ze hebben wel voor houdbouw, maar niet erg veel.
April vorig jaar was van Nieuwenhuyzen in Rotterdam Centrum (een "instituut" op modelbouwgebied) al gestopt. Nu blijft er in deze omgeving niets meer over op dit gebied, heel erg jammer!!!
Groet,
Ad
Ik koop ook bij baillien in Antwerpen, hebben zowat alles wat je maar kan bedenken. Ze zitten online op: www.modelbouw-baillien.be Kijk maar eens rond. gr. pietsanAd.
Ik moet wel veel op het internet snuffelen, want een modelbouw winkel in Roermond heb je niet, de eerste goeie zaak is in Venlo, maar gespesialiseerd in plastic, ze hebben wel voor houdbouw, maar niet erg veel.
dit is een hele mooie victory.