In het tiende geval een te zware motor
Groet,
Maarten (tot vanavond)

Groet,
Maarten (tot vanavond)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoewel ik geregeld voor elkaar krijg dat ik om de een of andere manier nog wel eens een vaartregelaar om zeep help .
In 9 van de 10 gevallen een te lichte vaartregelaar geplaatst vermoed ik .
Voor mij TE makkelijk... tot het punt van "daar is geen lol aan te beleven"...Zie je wel een elektromotor is dan toch wat makkelijker .
Ik was van plan om het toerengebied van 1000 tot 2000 te gebruiken in combinator-mode. Want sowieso zal ik, om e.e.a. in bedwang te houden: ik schat zomaar een looptijd van 2~3 seconden nodig te hebben om governor, schroef en motor lekker samen te laten werken, want ik kan nu niet vertrouwen op een vliegwiel van 2 kilo dus de governor moet de tijd krijgen om op de belasting EN toerenwissel te kunnen reageren.Wat draait de motor dan aan rpm?
Geeft niks hoor, ben niet boos of zoGewist, sorry.
Ik denk dat dat automatisch gaat tijdens het hele proces van inbouwen en afstellen.Je kunt straks een mooie trekproef doen op een vast toerental en daarbij de spoed opvoeren tot je het maximum hebt, en geen damp slaat… Leut!
Het was maar een geintje, Hans... We leven in een vrije wereld... Nog wel...Ik zal het niet meer doen .
Zit ik hier mijn stinkende best te doen om wat brandstofleven in de brouwerij te brengen...
Zèèèègggg....Met de nadruk op 'stinkende' natuurlijk....![]()