Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, daar moet ik iets anders op verzinnen, want het gaat nu al niet erg hard... Iets van een vin of skeg of zo, dat het ding er recht achter blijft...Hang je jerrycan maar aan het hek van je sleep.
Ik vind varen leuk, en probeer 1:1 alle gelegenheid om te oefenen mee te pikken, maar ik heb nul behoefte om kapitein te worden.(Wie weet haal je zo op je ouwe dag nog je kapiteinspapieren en sta je op de brug van je huidige 1:1 bootje...![]()
Nou... ik had in ieder geval gisteravond al letterlijk de koffie mee aan boord.Brood mee en dan eerst de turfroute Bert!
Dat gaat erg mooi als je bij die bestemming de mogelijkheid hebt om voor de wind aan te komen varen en dan over stuurboord rond kan gaan om in de wind op te draaien en slaags te komen met de steiger. Op zich wil over BB voor wat de sleep betreft net zo goed, maar je krijgt de sleepboot over SB wat mooier parallel aan de steiger afgestopt.De sleep op zijn bestemming neerleggen is de volgende bestemming.
Ik ben happy dat jullie het leuk vinden om te lezen...Mooi man dat je er zoveel plezier in hebt en dat met ons deelt.