Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doelde meer op het ontmaagden van je Baja. :D :lol: ;)

En alles aan de Baja is te herstellen. Kennis, kunde en onderdelen genoeg binnen de club. Maar natuurlijk heb je gelijk en ook mij gaat het aan het hart als er wat stuk gaat (bij een ander ;)). Als je het lief vraagt, mag je mijn Baja wel een keer de berg op knallen hoor, weet je ook he dat voelt. En voorzichtig is een woord dat niet rijmt met mijn manier van rijden dus als-ie dan stuk gaat is het jammer. Daarvoor hoef je niet met mij te douchen... :S

Het was ook niet als sneer bedoeld hoor, meer zo van "ja maar ......" ;)
Ik geloof alleen dat ik net wat anders geregeld heb ......
Moeten de details alleen even bespreken :P maar daar komen we wel uit :)

Baja de baan, en Buggy de Bult :P

Een Savage of dergelijek blijft ook een enorm hoog fun-gehalte hebben. Sterker nog, ik baal er elke keer wel een beetje van dat mijn Savage het nog niet doet. :evil: Want met zo'n ding van een paar kilo kan het nog gekker dan met zo'n lompe motorzaag op wielen van 13kg.

Straks heb ik heel veel meer ruimte. Misschien verstandig om de vergadertafel weg te laten en een strakke werkbank neer te zetten in het kantoor. 8O :rolling:

Een Savage of dergelijek blijft ook een enorm hoog fun-gehalte hebben. Sterker nog, ik baal er elke keer wel een beetje van dat mijn Savage het nog niet doet. :evil: Want met zo'n ding van een paar kilo kan het nog gekker dan met zo'n lompe motorzaag op wielen van 13kg.

Straks heb ik heel veel meer ruimte. Misschien verstandig om de vergadertafel weg te laten en een strakke werkbank neer te zetten in het kantoor. 8O :rolling:

Hejjjj, je zou een tapijtbaan specifiek voor de scalpel neerleggen zodat we op regenachtige zondagen binnen konden rijden toch?
Tapijtvrije tapijtbaan, dan hoef je er ook geen stofzuiger doorheen te halen, scheelt weer want de werkster werkt alleen van ma/vr :rolling:

Ik heb in de kuil bij ijmuiden een mooie heuvel gezien die ik nog eens met een RC auto wil doen, alleen een beetje duur om je baja van een sprong van 5 meter (hoog!) te laten doen met het risico dat die op het asfalt neerklapt :hammer:

ik weet het, ik ben FG gewend, maar durf het niet aan ........
Nog niet in ieder geval :P

Hejjjj, je zou een tapijtbaan specifiek voor de scalpel neerleggen zodat we op regenachtige zondagen binnen konden rijden toch?
Tapijtvrije tapijtbaan, dan hoef je er ook geen stofzuiger doorheen te halen, scheelt weer want de werkster werkt alleen van ma/vr :rolling:
Niet in mijn kantoor. Maar we hebben nog een entree (getegeld), twee kantoortuinen van elk iets van 50-60 vierkante meter en een trainingsruimte van 70 vierkante meter. In die laatste kunnen we op het grote scherm natuurlijk ook XBoxen, Playstation, Wii-en etc. Helaas is mijn voorstel om in de lunchroom/koffiecorner ook een bar met biertap te maken afgewezen door de mede-directieleden. :evil:

Ik heb in de kuil bij ijmuiden een mooie heuvel gezien die ik nog eens met een RC auto wil doen, alleen een beetje duur om je baja van een sprong van 5 meter (hoog!) te laten doen met het risico dat die op het asfalt neerklapt :hammer:
Yep, die ken ik. Evenals de helling op van de ene kuil over het asfalt, de andere kant weer naar beneden de andere kuil in. 8O :yes:

ik weet het, ik ben FG gewend, maar durf het niet aan ........
Nog niet in ieder geval :P
Tsja, veel zware trauma's hebben nu eenmaal tijd nodig om tot een goed herstel te komen. :mrgreen:

Mooooooooiiiiiiiii
De bekers voor de beste rijders en ondersteunende mensen zijn zojuist opgehaald. Deze zijn zeer mooi afgewerkt en een absolute "must have" waar menig HoogTij-collega jaloers op zal zijn.

Dus doe je best op je aanhanger achter de TamTech om extra punten te scoren. We zullen de ondersteunende mensen vragen hun onbevooroordeelde mening te geven over alle ontwerpen om zo extra punten te vergaren.

:banana: :zon: :banana: :zon: :banana: :zon: :banana:

Niet in mijn kantoor. Maar we hebben nog een entree (getegeld), twee kantoortuinen van elk iets van 50-60 vierkante meter en een trainingsruimte van 70 vierkante meter. In die laatste kunnen we op het grote scherm natuurlijk ook XBoxen, Playstation, Wii-en etc. Helaas is mijn voorstel om in de lunchroom/koffiecorner ook een bar met biertap te maken afgewezen door de mede-directieleden. :evil:

Yep, die ken ik. Evenals de helling op van de ene kuil over het asfalt, de andere kant weer naar beneden de andere kuil in. 8O :yes:

Tsja, veel zware trauma's hebben nu eenmaal tijd nodig om tot een goed herstel te komen. :mrgreen:

Wat, geeneens BIERRRR???
Ontsla ze maar hoor, die andere directieleden :D

Die sprong die jij nu beschrijft bedoel ik dus, van de ene kuil de tweebaansweg asfalt overspringen zo de andere kuil in.
Geeeeweldig!

Heb het er net met Marcel overgehad, buggytje lijkt toch niet helemaal een goed idee om te gaan gebruiken om de heuvel te gaan doen, ik hou het wel lekker bij mijn B(aj)aan rijden :-D

Eerst de FG maar eens zien te verkopen dit voorjaar/zomer seizoen, dan zien we wel weer.

En zwaar trauma, nah, ik ben een wandelende rampspoed dus trauma's genoeg :rolling:

Mooooooooiiiiiiiii
De bekers voor de beste rijders en ondersteunende mensen zijn zojuist opgehaald. Deze zijn zeer mooi afgewerkt en een absolute "must have" waar menig HoogTij-collega jaloers op zal zijn.

Dus doe je best op je aanhanger achter de TamTech om extra punten te scoren. We zullen de ondersteunende mensen vragen hun onbevooroordeelde mening te geven over alle ontwerpen om zo extra punten te vergaren.

:banana: :zon: :banana: :zon: :banana: :zon: :banana:

Leukkkkk.
Mijn caravan geld nu al als slaapverwekkend, dat wil zeggen hij gaat er zelf al erg snel bij liggen, dus wie weet droom ik zo de prijzen in :rolling:

Laatst bewerkt:
Chips, dan moet ik toch aan de bak om er een leuke sleurhut van te maken. Volgende week is dat toch?

Zo ben weer terug van pkracing. Heb een paar leuke dingetjes gehaald voor de truggy. Oa een crbon chassisbrace ipv de standaard 7075 alu versie. Zie er leuk uit dacht ik zo. Verders nog een rotostart, diffolie en alu servohevels.

l_3f2aec610cfc16d62141f5d004ac0974.jpg

l_f652158d0274293a5ec472b30a5b6221.jpg

ROTFLMAO 8O :rolling: :lol:

:lol: :thumbsup: regiseur phil.

ps. ik hoorde vandaag op de radio , dat €1.00, $ 1.50 oplevert , dus is het nu wel behoorlijk gunstig om iets in de USA te bestellen ;) :D
Tsja, geloof ik al eerder gezegd. Interessant leesvoer en videomateriaal of de dag dat de dollar viel, economische ellende ten gevolge van de golfoorlog etc.

De dag dat de dollar viel
De Amerikaanse schuldenlast
En meer recent: De wereld van morgen (en overige links aan de rechterkant op die pagina)

Eng hoor.... :evilbat:

Ik zit me even te herrinneren hoe we dat ook alweer in de brommertijd deden, een nieuwe cilinder inrijden .........

Volgens mij was het zo, dat je met een MB of MT (Honda, niet FG!) niet teveel met de koppeling moesten slippen, omdat je anders een luie cilinder kreeg. Ook had ik een standaard uitlaat erop, omdat de cilinder dan echt moest werken voor z'n toeren (zelfde als geen koppeling slippen)

Dit gezegd hebbende, gisteren had ik een gesprekje over het volgende :

Hoe het beste de Baja 5B-SS in te rijden:

Standaard koppeling, standaard zwarte koppelingsveer, met standaard uitlaat?
Of de elcon erop, en de knalpijp van HP erop ..........?

Mag ik jullie meningen graag ??

zeker eng, helemaal dat stuk over de schuldenlast en de dagelijkse stijging ervan 8-O

Als het maar niet betekent dat een liter benzine/diesel straks 3 euro gaat kosten....en de prijzen van aardolie uit vervaardigde basisproducten ook skyhigh de pan uit vliegen... :confused: :(

Als het maar niet betekent dat een liter benzine/diesel straks 3 euro gaat kosten....en de prijzen van aardolie uit vervaardigde basisproducten ook skyhigh de pan uit vliegen... :confused: :(

Bart, volgens mij heb je nog niet genoeg koffie gedronken ...... ;)

We betalen nu al meer dan 1euro 50 voor een liter benzine !
Ik betaal nu ongeveer 1€25 voor een liter diesel.
Wordt steeds hoger en hoger .......

Bart, volgens mij heb je nog niet genoeg koffie gedronken ...... ;)

Wat heeft dat met koffie drinken te maken? :roll:
De ontwikkelingen op de financiële mondiale markt zijn volgens mijn bescheiden kennis,nou niet echt geweldig te noemen...

Dit linkje zegt daar ook iets over...

Maar goed: we zullen zien wat er gaat gebeuren. :???:

oh oh oh , wat zal ik straks blij zijn met mijn nieuwe bus van de zaak , MET tankpas :cool: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back