PH-ILS
Forum veteraan
Let wel dat de diameter van de montagegaten in de fg clutchshoes 1 mm kleiner is dan die van HPI.
Binnendiameter bij FG is 8mm en bij HPI is dit 9mm.
Kijk daar hebben we wat aan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Let wel dat de diameter van de montagegaten in de fg clutchshoes 1 mm kleiner is dan die van HPI.
Hey siggery ; ga je nou vreemd? eerst met bym douchen ,en dan ook nog onderdelen leveren
Jij was toch mijn onderdelen leverancier![]()
![]()
Wat ben jij af en toe ook een jaloers kreng he,kom je iets te kort ofzo![]()
(pas op hoor want ik een jaar of 5 professioneel geboxt ) :rolling:
Sorry boys,maar BYM heeft zojuist een geweldige prestatie geleverd bij mij onder de douche
Hij heeft op een fantastische manier mijn rug gewassen, dus vind wel dat daar een tegenprestatie in de vorm van wat onderdelen op zijn plaats is
Veel plezier met de killswitch BYMroost:
(oja,wat voor vergoeding vraag je voor een behandeling van mijn kalknagels ?? ) :rolling:
Wat onthouden![]()
Z'n adres en telefoonnummer voor alsie onderdelen nodig heeft, en de soort badshampoo die die lekker vind natuurlijk![]()
Dan wordt het maar gelijk een Elcon halen, dat wordt dus zeker niet rijden van het weekend (en volgend weekend)
Plus mijn bankrekeningnummer natuurlijk he,ik blijf een handelaar![]()
Ik doe toch nooit iets voor niets![]()
Ik ga inrijden met standaard koppeling .....
Voor jou is dat niet van toepassing natuurlijk, die is al ingereden![]()
En voorlopig ff uitgereden. Eerst alles weer tip-top in orde maken en dan knallen.
Conclusie: goede aankoop voor een mooi prijssieim:
![]()
De zomer moet nog beginnen hoor jongens,er komen nog mooie zonnige dagen genoeg om stof te happen
He Bym,wanneer gaan we een rondje on-roaden,ik zie dit wel zitten
FF lekker gummen op het asfalt,zo houden we kobus ook een beetje aan het werk![]()
De zomer moet nog beginnen hoor jongens,er komen nog mooie zonnige dagen genoeg om stof te happen
He Bym,wanneer gaan we een rondje on-roaden,ik zie dit wel zitten
FF lekker gummen op het asfalt,zo houden we kobus ook een beetje aan het werk![]()