Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Let wel dat de diameter van de montagegaten in de fg clutchshoes 1 mm kleiner is dan die van HPI.
Binnendiameter bij FG is 8mm en bij HPI is dit 9mm.

Hey siggery ; ga je nou vreemd? eerst met bym douchen ,en dan ook nog onderdelen leveren
Jij was toch mijn onderdelen leverancier :confused: ;)

@Phil je kunt er beter nieuwe inzetten , die in dat bakje zaten die zijn bijna op .

(sterker nog , die op het blokje zat die was al op , zag het staal zitten:rolling:)

ik had zelf nog goeie , dus heb ik die er op gezet:thumbsup:

morgen maar even polijstpasta halen , kan alles glimmend in elkaar!

Douchen met marcel, nou ik weet niet maar bij een thermometer sla ik al op tilt dus dat lijkt me stug!

Sorry boys,maar BYM heeft zojuist een geweldige prestatie geleverd bij mij onder de douche :eek:
Hij heeft op een fantastische manier mijn rug gewassen, dus vind wel dat daar een tegenprestatie in de vorm van wat onderdelen op zijn plaats is ;)

Veel plezier met de killswitch BYM :proost:

(oja,wat voor vergoeding vraag je voor een behandeling van mijn kalknagels ?? ) :rolling:

Hey siggery ; ga je nou vreemd? eerst met bym douchen ,en dan ook nog onderdelen leveren
Jij was toch mijn onderdelen leverancier :confused: ;)

Wat ben jij af en toe ook een jaloers kreng he,kom je iets te kort ofzo :mad: ;)

(pas op hoor want ik heb een jaar of 5 professioneel geboxt ) :rolling:

Laatst bewerkt:
Wat ben jij af en toe ook een jaloers kreng he,kom je iets te kort ofzo :mad: ;)

(pas op hoor want ik een jaar of 5 professioneel geboxt ) :rolling:

Wanneer gaan wij es douchen,ik heb nog wat baja spul nodig:cool:

Boxen? das te lang geleden,en je bent me een maatje te groot.
Mijn moeder waarschuwde me altijd al voor die gasten met een playboy oorbelletje :rolleyes:;)

Sorry boys,maar BYM heeft zojuist een geweldige prestatie geleverd bij mij onder de douche :eek:
Hij heeft op een fantastische manier mijn rug gewassen, dus vind wel dat daar een tegenprestatie in de vorm van wat onderdelen op zijn plaats is ;)

Veel plezier met de killswitch BYM :proost:

(oja,wat voor vergoeding vraag je voor een behandeling van mijn kalknagels ?? ) :rolling:

Hahahahaha!

Dan wordt het maar gelijk een Elcon halen, dat wordt dus zeker niet rijden van het weekend (en volgend weekend)

Plus mijn bankrekeningnummer natuurlijk he,ik blijf een handelaar :D ;)
Ik doe toch nooit iets voor niets :rolleyes:

Jaja, dat heeft prioriteit 1. Dus eerst kom jij dan komt de Elcon :thumbsup:

Ik ga inrijden met standaard koppeling .....
Voor jou is dat niet van toepassing natuurlijk, die is al ingereden :)

En voorlopig ff uitgereden. Eerst alles weer tip-top in orde maken en dan knallen.

Verder zie ik geen schokkende dingen aan de Baja, hij is nu compleet gestript. Het lijkt er toch op dat de Baja weinig heeft gereden, ik zie nergens slijtagepunten. (op de koppeling na dan, hoe lang doe je daar eigenlijk mee op een Baja?)
Conclusie: goede aankoop voor een mooi prijssie :pim:;)

Laatst bewerkt:
En voorlopig ff uitgereden. Eerst alles weer tip-top in orde maken en dan knallen.

Conclusie: goede aankoop voor een mooi prijssie :pim:;)

Ik rijdt voorlopig ook nog niet ....
Eerst (op mijn gemakkie) afbouwen, dan wat fasmasken en kleurpielen, en daarna zien we wel weer :)

De zomer moet nog beginnen hoor jongens,er komen nog mooie zonnige dagen genoeg om stof te happen ;)
He Bym,wanneer gaan we een rondje on-roaden,ik zie dit wel zitten :cool:
FF lekker gummen op het asfalt,zo houden we kobus ook een beetje aan het werk :rolleyes:

De zomer moet nog beginnen hoor jongens,er komen nog mooie zonnige dagen genoeg om stof te happen ;)
FF lekker gummen op het asfalt,zo houden we kobus ook een beetje aan het werk :rolleyes:

als julie dit dan in hoorn komen doen , heb ik er twee keer wat aan , een keer om te kijken en een keer om te repareren ;) het laatste voor de pecunias voor de hobby :D :cool: en uiteraard lekker dicht bij huis !

Zijn een aantal mensen wie hier zin in hebben, misschien leuk om de club compleet te krijgen?
Zoniet, tsja dan al wie er dan mee wilt ofcourse.

Als het net zo zonnig is als vandaag dan dit weekeinde al ofzo?
Moet ff kijken want mijn onroad staat al een tijdje stil .......
Accus moeten geladen enzo, ik kijk vrijdag het spul wel ff na.
Jij was vrijdagmiddag toch vrij om 12?

Burp, Speeddigger, M3 en wie er verder nog zin in heeft, ik heb een klein stil leuk plekje gevonden, ver van de bewoonde wereld, dus niemand die last van ons heeft.

En doodlopend, dus ook niemand waar wij last van hebben (hoop ik)
Ik was er gisteren vlakbij (detentieboot) en herrinnerde me dit plekje, heb het even bezocht en ziet er in principe goed uit.

Keukentrapje voor beklimming van de rijdersstelling is wel vereist, en misschien een bezem ofzo?

Ik heb er zin an :P
zaandam.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back