Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@bym, daar staat als het goed is , nu toch een windmolen ? die weg hebben wij eind vorig jaar opnieuw geasfalteerd , alleen als het daar is , zit daar nu ook een betoncentrale , waardoor je op vrijdagmiddag best nog wel eens last zou kunnen hebben van betonmixers die af en aan rijden :???:

Ja, de onroad even een keer uitlaten lijkt mij ook erg leuk. Nog eigenlijk helemaal niet gereden op een paar keer voor de deur op en neer.

Dit weekend kan wel denk ik. Moet de auto ook even nakijken maar is wel goed volgens mij :D

@kobus

Ik weet het niet, niet op gelet eerlijk gezegd :s

@burp

Daar kwam siggery ook al mee, vrijdagmiddag ofzo?

En anders stappen we in de auto en rijden we naar Zwaag toe :rolling:

@sleurhutje, 2gekken, verhuizing, serverpark?
Vrijdag heb ik een paar loze uurtjes? (evt zwart uit te betalen :rolling: )
Of heb je dat al "uitbesteed" aan in dienst zijnde loondienstmedewerkers?
Zwart kent ons niet hè. :? Nee, we doen het allemaal lekker zelf. Veel dingen zijn niet volledig gedocumenteerd uit veiligheidsoverweging (lees luiheid 8O) dus dat moet uit het koppie komen. :thumbsup: Elke dag weer blijk ik toch nog de slimste te zijn en het meeste van alle situaties, vragen en problemen af te weten. Dat houden we er in natuurlijk... :cool:

Dan wordt het maar gelijk een Elcon halen, dat wordt dus zeker niet rijden van het weekend (en volgend weekend)
Goede keuze, zo'n Elcon.
Verder zie ik geen schokkende dingen aan de Baja, hij is nu compleet gestript. Het lijkt er toch op dat de Baja weinig heeft gereden, ik zie nergens slijtagepunten. (op de koppeling na dan, hoe lang doe je daar eigenlijk mee op een Baja?)
Conclusie: goede aankoop voor een mooi prijssie :pim:;)
Natuurlijk zie je geen schokkende dingen aan een gebruikte Baja. :grin: Hooguit de schokdingen die wat aandacht nodig hebben, maar dat had je al ontdekt. :thumbsup: De gemiddelde "normale" koppeling zal op HoogTij zo'n twee weekenden mee gaan, daarna rij je ijzer op ijzer (krijg je een mooie blauwe clutchbell van). Mijn Elcon rij ik nu meer al een jaar mee en is minimaal versleten. Die trekt het nog makkelijk een jaar (of twee).

Zijn een aantal mensen wie hier zin in hebben, misschien leuk om de club compleet te krijgen?
Zoniet, tsja dan al wie er dan mee wilt ofcourse.

Als het net zo zonnig is als vandaag dan dit weekeinde al ofzo?
Moet ff kijken want mijn onroad staat al een tijdje stil .......
Accus moeten geladen enzo, ik kijk vrijdag het spul wel ff na.
Jij was vrijdagmiddag toch vrij om 12?

Burp, Speeddigger, M3 en wie er verder nog zin in heeft, ik heb een klein stil leuk plekje gevonden, ver van de bewoonde wereld, dus niemand die last van ons heeft.

En doodlopend, dus ook niemand waar wij last van hebben (hoop ik)
Ik was er gisteren vlakbij (detentieboot) en herrinnerde me dit plekje, heb het even bezocht en ziet er in principe goed uit.

Keukentrapje voor beklimming van de rijdersstelling is wel vereist, en misschien een bezem ofzo?

Ik heb er zin an :P
Ho ho ho, dat ga ik allemaal niet redden hoor: Kantoor verhuizen, Scalpel LiPo-suctie, RS4 maken, Savage maken, killswitches maken. Weekend begint bij mij pas op zaterdag rond 13:00 uur als alle boodschappen gedaan zijn en de kids weer zijn wezen sporten. :cry:

Accu's zijn out of stock. Zodra ze er zijn bestel ik ze.
Bummer, nou ja we overleven dat ook wel weer. Inderdaad de laatste dag TamTech-en en dan de werkende accu's minus één pack (voor de verkoop van de TamTech) demonteren en 4-cellen packs van maken.

Zwart kent ons niet hè. :? Nee, we doen het allemaal lekker zelf. Veel dingen zijn niet volledig gedocumenteerd uit veiligheidsoverweging (lees luiheid 8O) dus dat moet uit het koppie komen. :thumbsup: Elke dag weer blijk ik toch nog de slimste te zijn en het meeste van alle situaties, vragen en problemen af te weten. Dat houden we er in natuurlijk... :cool:

Mocht ook in natura (nee niet wéér douchen :P )
En erhm, van al die dingen afweten .....
Heb je ze zelf veroorzaakt soms :rolling: ;)

Ho ho ho, dat ga ik allemaal niet redden hoor: Kantoor verhuizen, Scalpel LiPo-suctie, RS4 maken, Savage maken, killswitches maken. Weekend begint bij mij pas op zaterdag rond 13:00 uur als alle boodschappen gedaan zijn en de kids weer zijn wezen sporten. :cry:

Is een goede tweede keus, de zaterdag.
Maar niet deze week :P
Joh er komen als het goed is, om een of andere handelaar z'n woorden te misbruiken, vast nog wel meer mooie dagen dit jaar :P

(voor de verkoop van de TamTech)

Is van een âhd vrâhjte geweis , van de eâhste ègenaah , hep altèd binne gestaan , is altèd voâhzichtag mei gereide , altèd om de snelhèdsdrempels heingereide , nauit schade gehad , altèd erg voâhzichtag mei omgespronge , kogtom een goeie kuis voâh een eâhste âhtau !

Hee goeie zaak man, die KILLSWITCHES.
Zoals je misschien gemerkt hebt was "mijn" switch een farce, want ik heb er ook geen een mee bij Marcel vandaan ;)

Dus dat wordt prio1 ? (:rolling:)

Maar ja die onroad klaar krijgen is ook belangrijk, keuzes keuzes ;)

Nog een goeie, "eigen" website, top man!

Zit op het werk achter de pc en wil eigenlijk naar huis aan mijn baja verder:(
wellicht ligt vandaag mijn gas/rem servo in de bus en kan ik vanavond weer verder knutselen ;)

ik dacht laat ik de voor wielen me nemen naar het werk om in elkaar te schroeven, laat ik de velgen thuis liggen :mad:

@Fritsie

Ja da's jammer :P

Ik ga kijken of ik vanavond puf heb (lees, geen rugprobleem) om de motor erop te gaan bouwen, daar was ik zo'n beetje gebleven zeg maar .....

@Sleurhutje

Ja voor jou ook, da's jammer :P
Maar volgens mij vind je het wel leuk .... toch?

Ik wil er een nitro ragbakje bijhebben, ik denk niet dat ik mijn Baja op die losse wijze tegen de berg op ga kwakken, vind dat erg zonde ....

Heeft iemand nog iets staan, voor weinig?

@Fritsie

Ja da's jammer :P

Ik ga kijken of ik vanavond puf heb (lees, geen rugprobleem) om de motor erop te gaan bouwen, daar was ik zo'n beetje gebleven zeg maar .....

@Sleurhutje

Ja voor jou ook, da's jammer :P
Maar volgens mij vind je het wel leuk .... toch?

Ik wil er een nitro ragbakje bijhebben, ik denk niet dat ik mijn Baja op die losse wijze tegen de berg op ga kwakken, vind dat erg zonde ....

Heeft iemand nog iets staan, voor weinig?

Is dit wat, ff gekeken voor je op mp ;)
Marktplaats.nl > Savage X - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw

Sssst..... ;) :banana:

Als maagd sterven is ook zonde... :? :oops: :D :rolling:

Maagd ben ik al een ruime 21 jaar niet meer, dus dat is geen zonde.
Zonde vind ik wel, iets slopen wat je niet kunt herstellen.

Ik noem bijvoorbeeld het budget wat bij sommige mensen iets hoger of lager ligt dan bij de ander. Dan koop ik liever een ragbakkie van 100 euro en rijdt ik daar 40 keer mee de berg op dat het stuk is, dan dat ik mijn baja aan gort rijdt .... ;)

@Fritsie, hej thanks maar nee sorry is me ff te duur nog.
Zoiets rond de 100 euro, of lager zelfs nog.
Zal wel onvindbaar zijn :rolling:

Maagd ben ik al een ruime 21 jaar niet meer, dus dat is geen zonde.
Zonde vind ik wel, iets slopen wat je niet kunt herstellen.

Ik noem bijvoorbeeld het budget wat bij sommige mensen iets hoger of lager ligt dan bij de ander. Dan koop ik liever een ragbakkie van 100 euro en rijdt ik daar 40 keer mee de berg op dat het stuk is, dan dat ik mijn baja aan gort rijdt .... ;)
Ik doelde meer op het ontmaagden van je Baja. :D :lol: ;)

En alles aan de Baja is te herstellen. Kennis, kunde en onderdelen genoeg binnen de club. Maar natuurlijk heb je gelijk en ook mij gaat het aan het hart als er wat stuk gaat (bij een ander ;)). Als je het lief vraagt, mag je mijn Baja wel een keer de berg op knallen hoor, weet je ook he dat voelt. En voorzichtig is een woord dat niet rijmt met mijn manier van rijden dus als-ie dan stuk gaat is het jammer. Daarvoor hoef je niet met mij te douchen... :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back