Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reken je hem dan wel eerst even af :hammer:

En haal eerst even de electronica eruit anders is die killswitch ook niet meer nodig :(

Ik heb hier overigens nog een killswitch liggen,schijnt een collectors item te zijn :rolling:

Wat ik al zei,mocht je hulp nodig hebben geef je maar een belletje ;)

Wat voor Kill-switch, die ik ook heb? Zo nee, anders heb ik wel interesse.

En hulp? Lijkt me erg handig om de kneepjes van het vak / de Baja te leren :-D

p.s. MSN werkt weer

Het is een RC Fun killswitch,dus geen robbe irritante werk wel/niet flutding :confused:
Schaarste bepaald de prijs he phil en kobus :D
Zullen we anders morgenavond even gaan sleutelen Phil ?
Vanavond komt Bym even langs en ik moet ook nog eten douchen etc. etc.

Het is een RC Fun killswitch,dus geen robbe irritante werk wel/niet flutding :confused:
Schaarste bepaald de prijs he phil en kobus :D

Kobus, hij is voor jou. Ik wacht nog wel een weekje op Burp :rolleyes::p

dat krijg je ervan als je géén kill switch hebt ;)
[URL="
- baja fishing[/URL]

BURRUUUUUUP !!!!!! :D

Hij is wel mooi schoon,lijkt wel een beetje op die van mij :D ;)

(Ik zal het zelf maar zeggen voordat er weer van die vervelende opmerkingen komen )

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik ga eerst zelf vanavond nog even prutsen, kijken hoe ver ik kom :D
Wordt het weekend toch niet rijden, de extenders heeft Peter niet meer, iemand was me voor :rolleyes: Dus die moeten er eerst op voordat ik weer ga rijden :confused:

@heren scalpel rijders ....................

Er is nu ook een 6cellen chassis op de markt, de RA2201!

http://www.the-border.com/image.php?type=P&id=29100

Ik vraag me dan alleen weer af, hoe doe je de bevestiging .......

Tevens ga je van 130mm naar 142mm, dus je standaard kap past dan ook niet meer ......
Behalve de 6-cellen versie van Robitronic is er ook nog een versie van BRP. In beide gevallen kun je gebruik maken van de langere body van Robitronic maar omdat de wielbasis 142mm (Robitronic) of 150mm (BRP) is, kun je bijna alle 1:18 onroad bodies erop zetten want die zijn namelijk 150mm. :cool:

En ik kan mijn LiPo's beter kwijt. ;) En dat vastplakken met accu-tape... Ach, zal wel wennen. De pro's gebruiken het ook (waarschijlijk niet HoogTij-proof).

Hoei, ga je met BYM douchen??? 8O :rolling: Het wordt toch met de dag gekker hier... :oops: ;)

Als er nu twee gekken vanaf donderdag tot en met maandag druk bezig gaan met het verhuizen van ons serverpark, werkplekken, aanpassen van diverse zaken bij klanten etc., dan ben ik na het weekend een heel eind opgeschoten met de eigen-maaksel killswitches. De chippies, programmer en assembler heb ik allemaal de printlayout stelt weinig voor (desnoods soldeer ik de chip aan het releais, lekker compact ;)).

Morgen ga ik (op de verjaardag van de kleinste etter in Huize Sleurhutje) e.e.a. regelen voor de nieuwe website van de Onroaders/Offroaders zodat dat eind maart helemaal up-and-running is.

Hey, iemand een kill switch nodig? :rolling:

Jongens, nog een heel klein beetje geduld aub. Ze komen vanzelf.

Heeft iemand koppelingsschoenen liggen HPI 15440
Ik hou me aanbevolen :rolleyes: Natuurlijk tegen vergoeding :thumbsup:

Ik had ze wel maar zitten in de onderdelenbak die nu bij V-Power ligt, wat een pech :hammer::-D

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren nog ff een mechanische killswitch gemonteerd,ff om te kijkken of het lukt.
dus een servo met hevel die gewoon je rode knopje indrukt,en dat werkt wel,alleen wanneer de auto een beuk krijgt van de zijkant,gaat het wellicht niet goed.
dus zou ik de constructie onder het dakje monteren gaat het wel goed denk ik.

verder de carb en zijn kwetsbare asje ivm zand ,dit is ook een naar probleempje.
ik zit te denken aan een nylon kous,daar een reep afknippen en rondom de carb plaatsen,daarna de gashevel erop .
het is flexibel en houd zand tegen,dus een carb outerware ;)

boven genoemde dingetjes ga ik zeker proberen,je mot wat:hammer:

Let wel dat de diameter van de montagegaten in de fg clutchshoes 1 mm kleiner is dan die van HPI.
Binnendiameter bij FG is 8mm en bij HPI is dit 9mm.

@marcelsiggery

Bedankt voor het lenen van de clutchspring en de zuigerstoppert, zodra ik klaar ben dan komen ze weer retour ;)

En BEDANKT VOOR DE KILLSWITCH vet man dat ik je reserve exemplaar in ontvangst mocht nemen, reuze blij mee! (en de prijs viel wel mee hoort, voor die 10 euro kon ik hem niet laten liggen :rolling: )

Sorry Kobus ......

@sleurhutje, 2gekken, verhuizing, serverpark?
Vrijdag heb ik een paar loze uurtjes? (evt zwart uit te betalen :rolling: )
Of heb je dat al "uitbesteed" aan in dienst zijnde loondienstmedewerkers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back