Ik heb hier overigens nog een killswitch liggen,schijnt een collectors item te zijn :rolling:
en nu is het genoeg, wat wil je hebben voor dat ding

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier overigens nog een killswitch liggen,schijnt een collectors item te zijn :rolling:
Reken je hem dan wel eerst even af
En haal eerst even de electronica eruit anders is die killswitch ook niet meer nodig
Wat ik al zei,mocht je hulp nodig hebben geef je maar een belletje![]()
en nu is het genoeg, wat wil je hebben voor dat ding![]()
![]()
Als je goed naar de batteryslots kijkt zie je een dunne uitsparing lopen .. Accu tape er doorheen en klaar is ie![]()
Het is een RC Fun killswitch,dus geen robbe irritante werk wel/niet flutding
Schaarste bepaald de prijs he phil en kobus
Zullen we anders morgenavond even gaan sleutelen Phil ?
Vanavond komt Bym even langs en ik moet ook nog eten douchen etc. etc.
Kobus, hij is voor jou. Ik wacht nog wel een weekje op Burp![]()
FF zonder gekheid,de killswitch is niet te koop,ik hou hem al reserve![]()
dat krijg je ervan als je géén kill switch hebt
[URL="- baja fishing[/URL]
BURRUUUUUUP !!!!!!![]()
Zullen we anders morgenavond even gaan sleutelen Phil ?
Wordt het weekend toch niet rijden, de extenders heeft Peter niet meer, iemand was me voorDus die moeten er eerst op voordat ik weer ga rijden
![]()
Behalve de 6-cellen versie van Robitronic is er ook nog een versie van BRP. In beide gevallen kun je gebruik maken van de langere body van Robitronic maar omdat de wielbasis 142mm (Robitronic) of 150mm (BRP) is, kun je bijna alle 1:18 onroad bodies erop zetten want die zijn namelijk 150mm.@heren scalpel rijders ....................
Er is nu ook een 6cellen chassis op de markt, de RA2201!
http://www.the-border.com/image.php?type=P&id=29100
Ik vraag me dan alleen weer af, hoe doe je de bevestiging .......
Tevens ga je van 130mm naar 142mm, dus je standaard kap past dan ook niet meer ......
Hoei, ga je met BYM douchen??? 8O :rolling: Het wordt toch met de dag gekker hier...Vanavond komt Bym even langs en ik moet ook nog eten douchen etc. etc.
Heeft iemand koppelingsschoenen liggen HPI 15440
Ik hou me aanbevolenNatuurlijk tegen vergoeding
Ik had ze wel maar zitten in de onderdelenbak die nu bij V-Power ligt, wat een pech:-D
stuur V-power eens een pb-tjeim:
![]()