F
Fritsie
Guest
P.S. Hoe staat het met de Kill-switches Burp? Het is toch wel een lekker idee als er een Kill-switch in de Baja zit.![]()
zou inderdaad niet verkeerd wezen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
P.S. Hoe staat het met de Kill-switches Burp? Het is toch wel een lekker idee als er een Kill-switch in de Baja zit.![]()
Accu's kun je niet genoeg hebben denk ik. Met zo'n energie-vretende Fusion zijn de cellen behoorlijk leeg, ik moet ze meestal zo'n 1100mA bijladen na 7 à 8 minuten rijden. En veel vertrouwen heb ik niet in de huidige kwaliteit, dus er zullen er nog wel meer sneuvelen. :?Als dat die el cheapo cellen zijn?
Dan wil ik er ook wel twee setjes van hebben, ohw maar wacht mijn tamtech cellen zijn nog goed daar haal ik ook 3 setjes uit :rolling:
In totaal dus 5 setjes voor de scalpel.
Hmmm na 2 setjes moet je scalpel volledig in de anti-tapijt-revisie dus volgens mij ben ik voorzien
Of ga jij nog iets met Lipo doen Sleur?
Iemand nog een knap stuk gereedschap liggen om gaatjes in een body te maken?
bijvoorbeeld zo iets?
http://i172.photobucket.com/albums/w1/Fritsiee/40110.jpg
of een andere goede tip?![]()
Zo, net even de Baja gedemonteerd, pfff wat een werk manWat dat betreft is FG veel beter
Ik kom gelukkig weinig schokkends tegen (behalve dat de schokbrekers helemaal leeg warendat reed lekker :fist
Moeders de vrouw is zo blij met de Baja dat ik gewoon in de kamer mag sleutelen
![]()
Eigenlijk komt het omdat het zo ontzettend veel werk is dat ik nu alleen maar in de schuur sta, ze riep me naar binnen toe (zal me wel gemist hebben :rolling![]()
hahaha, de baja gedemonteerd ? bijna alles zit er nog aan :rolling:
ik weet niet wat jij in de schuur uitspookt , maar dit is niet veel meer dan een uurtje werk (voor een beginner)![]()
![]()
Hier op kantoor heb ik alleen maar dit, heb je daar wat aan?
![]()
Zo, net even de Baja gedemonteerd, pfff wat een werk manWat dat betreft is FG veel beter
Ik kom gelukkig weinig schokkends tegen (behalve dat de schokbrekers helemaal leeg warendat reed lekker :fist
Moeders de vrouw is zo blij met de Baja dat ik gewoon in de kamer mag sleutelen
![]()
Eigenlijk komt het omdat het zo ontzettend veel werk is dat ik nu alleen maar in de schuur sta, ze riep me naar binnen toe (zal me wel gemist hebben :rolling![]()
Ik heb nog wel een fles crofty hier staan![]()
Da's mooi, ik kom vanavond wel de onderdelen brengen![]()
prima hoor ,ik heb een hele grote grijze emmer staan
Alle delen? dan mag je wel ff door sleutelen![]()
Hoe groot is die emmer, anders gooien we de Baja er helemaal in![]()
@Fritsie , bedoel je die hele grote grijze emmer met die grote klep erop8-O
ik ben de fg ook aan het demonteren , ik had de zelfde tandwielverhouding op m,n monsterbeetle zitten dus ik dacht , laat ik maar gelijk met de grote wielen gaan rijden.
dus ook met mijn zelf verlengde chassis
wel geweldig al die alu delen , daar zit echt geen speling in
dat alles met nieuwe lagers , ik kan haast niet wachten om hem de sporen te geven![]()
Hoe groot is die emmer, anders gooien we de Baja er helemaal in![]()
@heren scalpel rijders ....................
Er is nu ook een 6cellen chassis op de markt, de RA2201!
...........Knip......
Ik vraag me dan alleen weer af, hoe doe je de bevestiging .......
Tevens ga je van 130mm naar 142mm, dus je standaard kap past dan ook niet meer ......