Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat die el cheapo cellen zijn?
Dan wil ik er ook wel twee setjes van hebben, ohw maar wacht mijn tamtech cellen zijn nog goed daar haal ik ook 3 setjes uit :rolling:
In totaal dus 5 setjes voor de scalpel.
Hmmm na 2 setjes moet je scalpel volledig in de anti-tapijt-revisie dus volgens mij ben ik voorzien :confused:

Of ga jij nog iets met Lipo doen Sleur?
Accu's kun je niet genoeg hebben denk ik. Met zo'n energie-vretende Fusion zijn de cellen behoorlijk leeg, ik moet ze meestal zo'n 1100mA bijladen na 7 à 8 minuten rijden. En veel vertrouwen heb ik niet in de huidige kwaliteit, dus er zullen er nog wel meer sneuvelen. :?

Ja, ik wil die LiPo's er wel in knutselen. Want met 7,4V bij 1700mAh wordt het toch wel knallen denk ik (vooral hard tegen de muur aan het einde van het rechte stuk :lol:).

Iemand nog een knap stuk gereedschap liggen om gaatjes in een body te maken?

bijvoorbeeld zo iets?
40110.jpg

of een andere goede tip? ;)

Zo, net even de Baja gedemonteerd, pfff wat een werk man :rolleyes: Wat dat betreft is FG veel beter :thumbsup:
Ik kom gelukkig weinig schokkends tegen (behalve dat de schokbrekers helemaal leeg waren :( dat reed lekker :fist:)

Moeders de vrouw is zo blij met de Baja dat ik gewoon in de kamer mag sleutelen :D
troepbaja003.jpg

Eigenlijk komt het omdat het zo ontzettend veel werk is dat ik nu alleen maar in de schuur sta, ze riep me naar binnen toe (zal me wel gemist hebben :rolling:)

hahaha, de baja gedemonteerd ? bijna alles zit er nog aan :rolling: ;)
ik weet niet wat jij in de schuur uitspookt , maar dit is niet veel meer dan een uurtje werk (voor een beginner) :mrgreen: ;)

@bym, ik zag de kap met chroom en dacht aan jou :rolleyes: hoe zou dat nou komen ;) :D

goh, wat zou dat lekker zijn een kill switch in de baja , anders moet ik nog een nieuwe stop knop kopen :lol:

hahaha, de baja gedemonteerd ? bijna alles zit er nog aan :rolling: ;)
ik weet niet wat jij in de schuur uitspookt , maar dit is niet veel meer dan een uurtje werk (voor een beginner) :mrgreen: ;)

Uurtje :confused: dat was ik alleen al kwijt aan het verwijderen van de body :rolling:

Zo, net even de Baja gedemonteerd, pfff wat een werk man :rolleyes: Wat dat betreft is FG veel beter :thumbsup:
Ik kom gelukkig weinig schokkends tegen (behalve dat de schokbrekers helemaal leeg waren :( dat reed lekker :fist:)

Moeders de vrouw is zo blij met de Baja dat ik gewoon in de kamer mag sleutelen :D
troepbaja003.jpg

Eigenlijk komt het omdat het zo ontzettend veel werk is dat ik nu alleen maar in de schuur sta, ze riep me naar binnen toe (zal me wel gemist hebben :rolling:)

Ik heb nog wel een fles crofty hier staan ;)

Waar heb jij nou een body reamer voor nodig? :schrik:

Wil je een gaatje voor een oorbel ofzo :rolling:

@Fritsie , bedoel je die hele grote grijze emmer met die grote klep erop8-O;)

ik ben de fg ook aan het demonteren , ik had de zelfde tandwielverhouding op m,n monsterbeetle zitten dus ik dacht , laat ik maar gelijk met de grote wielen gaan rijden.
dus ook met mijn zelf verlengde chassis

wel geweldig al die alu delen , daar zit echt geen speling in :thumbsup:

dat alles met nieuwe lagers , ik kan haast niet wachten om hem de sporen te geven:D

@Fritsie , bedoel je die hele grote grijze emmer met die grote klep erop8-O;)

ik ben de fg ook aan het demonteren , ik had de zelfde tandwielverhouding op m,n monsterbeetle zitten dus ik dacht , laat ik maar gelijk met de grote wielen gaan rijden.
dus ook met mijn zelf verlengde chassis

wel geweldig al die alu delen , daar zit echt geen speling in :thumbsup:

dat alles met nieuwe lagers , ik kan haast niet wachten om hem de sporen te geven:D

Mooi he :thumbsup: alu ;)

ttiwwop.gif

@heren scalpel rijders ....................

Er is nu ook een 6cellen chassis op de markt, de RA2201!

image.php

Ik vraag me dan alleen weer af, hoe doe je de bevestiging .......

Tevens ga je van 130mm naar 142mm, dus je standaard kap past dan ook niet meer ......

Hoe groot is die emmer, anders gooien we de Baja er helemaal in ;)

Reken je hem dan wel eerst even af :hammer:

En haal eerst even de electronica eruit anders is die killswitch ook niet meer nodig :(

Ik heb hier overigens nog een killswitch liggen,schijnt een collectors item te zijn :rolling:

Wat ik al zei,mocht je hulp nodig hebben geef je maar een belletje ;)

@heren scalpel rijders ....................

Er is nu ook een 6cellen chassis op de markt, de RA2201!
...........Knip......

Ik vraag me dan alleen weer af, hoe doe je de bevestiging .......

Tevens ga je van 130mm naar 142mm, dus je standaard kap past dan ook niet meer ......

Als je goed naar de batteryslots kijkt zie je een dunne uitsparing lopen .. Accu tape er doorheen en klaar is ie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back