Klopt Chow.
Mvg.Bernard
Mvg.Bernard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij moet je throttle hold aanzetten en dan apart er een pitch voor instellen. Zie ook hier iemand met dezelfde vraag op de Devo 8
Throttle hold set-up question for Devo 8 - RC Groups
Ben benieuwd wat jij ervan vindt; zelf vond ik vooral de Listview tab erg handig. Daar kan je heel eenvoudig verschillende modellen vergelijken. Afwijkende instellingen (bijvoorbeeld trim) vallen in dit overzicht ook direct op.Kende het niet maar wel gelijk opgehaald..
Hey Andre, goed om te horen dat er geen rook uit je Devo8s komt
Ben er van overtuigt dat het wel moet kunnen omdat ik weet dat de technische mensen van helipal deze lipo al ruim een half jaar gebruiken in een Devo8s.
Persoonlijk ga ik liever wat lager zitten met het voltage
Heb daarom een lifepo4 accu in bestelling staan en ben benieuwd hoelang jou lipo meegaat, mede omdat het een 700mAh is en de lifepo4 die ik heb besteld heeft 1700mAh en is 6,6V
Laat jij het weten hoeveel uur je ong met je lipo doet dan zet ik hier ook mijn bevindingen neer met de lifepo4
Als je expo gebruikt moet ie op "on" staan anders maakt het niet uit!
Een lid hier. Hij repareert zenders en ontvangers. Een oude rot met vreselijk veel kennis.
Een lid hier. Hij repareert zenders en ontvangers. Een oude rot met vreselijk veel kennis.