Verzameltopic Walkera CP helicopters

Godskannonne.......
Als ik dat zo zie dat houdt ik mijn Master CP maar Brushed.Ha ha ha ha ha
Vliegt ze lekker genoeg voor.
Toppie gedaan Jeroen.
Vr Gr D

Ja binnen wel Marco, ha ha valt mee Erwin, kabels kunnen netter maar met deze canopy past het wat beter. Sorry voor het soms slechte filmwerk :-).

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat vliegt netjes Jeroen.
Top gedaan kerel.
Iemand hier wellicht bekent met de Walkera Hoten-X Brushless versie??
Ik zit er stilletjes aan te denken omdat ik nog een lading 2S 1000Mah Lipo packjes heb liggen en het zomers op de windarme dagen toch wel vermakelijk vliegen is met een QuadCopter.
Afgelopen zondag mogen proeven van de geleende Lady Bird van Max en die smaakte naar meer.Ha ha ha ha
Zou graag een iets grotere versie erbij willen.
Hoop dat iemand hier ervaring heeft met de Hoten-X
Vr Gr D

Gaaf gedaan schiksie ziet er goed uit maar zijn er verschillende setjes tekoop want als ik dit setje bekijk daar zit veel minder kabels aan.
Of heb jij er nog wat extra's bij op zitten wat hier niet op zit.

Groetjes André
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Andre, volgens mij zit het verschil in het feit dat er bij het setje dat jij gevonden hebt geen staartmotor zit, dus alleen de mainmotor is dan brushless en de tail nog gewoon brushed.

Bij die van Jeroen zijn beide motoren brushless;)

Beste Wim.
Super bedankt nog dat ik jouw Lady Bird heb mogen overnemen.
Vanochtend het toestel laten binden met mijn Devo 8-s en ingevlogen.
Vliegt werkelijk net zo goed als mijn 'oude' lady Bird die ik tijdje terug aan een kollega had overgedaan.
Kreeg er toch wel iets spijt van en afgelopen zondag met een indoor vliegmeeting mocht ik een Lady Bird lenen van Max en kreeg ik het warme gevoel helemaal weer terug van het zo lekker vliegen met een Lady Bird.
Vanochtend even de nodige Lipo packjes rondgevlogen met dat kleine wonder in de woonkamer en ze doet het echt fantastisch.
Ik ben er zeer blij mee en deze Micro QuadCopter gaat straks met het mooie weer veel worden ingezet met vliegen op het grote en kleine veld.
Dus bij deze meer dan bedankt Wim.
Vr Gr D

Graag gedaan Erwin,

Is zeker een leuk ding om op mooie avonden rond te crossen maar voor mij heeft het net te weinig uitdaging;)
Ieder zo zijn ding en dat is toch het mooie van deze hobby.
Ben blij jou te kunnen helpen zoals we allemaal wel eens geholpen worden;)

Veel plezier ermee Erwin, en zal hem ongetwijfeld nog eens zien vliegen!:)

Back