volgens mij is er zelfs nog een Master-CP bij die nog geen maiden heeft gehad.
Ook ik kan wel meedingen in die zieligheids-prijs. Ik heb begin van de week 5 onderdelen besteld, op de site was alles op voorraad.
Kreeg drie dagen later een bericht dat de digitale pitch-gauge niet op voorraad is

, of ik die van align daarvoor in de plaats wil. Ik antwoord dat dat ok is.
Twee dagen later krijg ik een reactie dat nu de rx1002 out of stock is, en de vraag of ik de rx802 wil.

Eigenlijk liever niet, wil op mijn projectje misschien meer kanalen gebruiken; maar ja, wat doe je als je al een heli mechanisch klaar hebt staan en alleen nog de electronica nodig hebt?
Ik heb dus maar geantwoord dat als de levertijd van de rx1002 erg lang is ik de 802 hiervoor in de plaats wil, mits deze te binden is met mijn Devo-10.
Ze hebben daar nu weekend dus mijn mail wordt pas volgende week weer gelezen/behandeld. Het duurt dus nu al een week voordat er misschien pas spullen naar mijn kant komen.
Ook hoop ik dat niet plotseling er nu iets anders niet meer op voorraad is.
Het is mijn eerste bestelling bij deze shop, het stemt mij niet erg tevreden zoals het op deze manier gaat.:evil:
Ik ga geen naam noemen ivm. winkelbesprekingen, kan het wel via PB doorgeven aan degene die het wil weten.
Gr. Eric.