Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vriend van me na lange tijd overgehaald om wat te kopen qua rc voor zichzelf. hij wou een radjet van hk dus die hebben we toen gebouwd, had em mooi voor em uitgetrimd enzo. na een testvluchtje was hij aan de beurt:
maarja met wat lijm is ie weer tiptop in orde, ben alleen de cockpit kwijt haha
im listeningAls je wil, ik kan je een topsetup aanbevelen voor een Radjet. Standaard heeft hij toch niet zoveel power. Heb een betaalbare HK setup voor je die je unlimited inverted climb geeft en een PAK meer snelheid.
Vraagje aan de experts: Ik ga (lees: moet) nieuwe gearsets plaatsen in men MKS servo's na dat de heli slecht neergekomen was door technisch probleem. Zijn MKS DS92 servo's. Doen jullie er iets van vet of smeersel bij? Eerste keer dat ik gears ga vervangen.
de radjet doet dit, iemand enig idee wat er mis is?
Oh.... dus dáárom ben je uitgekeken op heli's...... wij hebben geen clubhuis om lekker uit de wind te staan.....
Groet, Bert
Hahaha nee, bij jullie zijn planken verboden![]()
dit was een prebuilt set, er is niks veranderd aan instellingen oid, draden net gechecked en zitten precies zoals ze al zaten..Ja dit kan twee oorzaken hebben:
1. Kijk even of de timing instellingen van je regelaar goed staan. Probeer even wat uit.
2. Helpt 1 niet: Controleer alle bullet connectors van de motor en esc, kan zijn dat 1 niet goed zit en dan krijg je dit probleem ook.