Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Spanlak wordt het zeker niet. Is me te link als ik het zo bekijk. Of het langdurig door reageert. Is eigenlijk voor een balsa zwever, porievuller na het doorschudden. Het oplosmiddel is te scherp. Nitro etc. Mehhh...
Dat gaat niet samen met de oude ondergrond? Dusss...
Vond G4 ook al een beetje kritisch.
Daarmee heb ik de kale balsa schade mee versterkt na wegnemen onderdelen. En expres wat gemorst op de oude lak met een penseel.
Over de G4 is weer de epoxyplamuur gezet. Goede basis.
Het zal de epoxy gaan worden. Moet eigenlijk wel.
De vlak-omzoming, maar wel spaarzaam G4... of... verdunde 30 minuten met spiritus?
Dat geeft weer werksnelheid en korte termijn overzicht op het fixeren van materiaal. Je moet er bovenop blijven, moet geen 10 uur duren.
De gaatjes dus ook om bij het lamineren met vloeistof de lucht weg te kunnen drukken, wrijven, als er bellen dreigen. Experimentele dekversterking.
Echt zeer benieuwd of de aanpak gaat werken. Handen jeuken... Nitril handschoenen liggen klaar.
Dan heb je de nitril handschoenen niet op tijd aangedaan, Bas!...Handen jeuken... Nitril handschoenen liggen klaar.