Traxxas Slash 4x4 topic deel2

En die zijn dus 80 euro, wat vrij veel is voor 2 assen vindt ik persoonlijk.
Inderdaad eens kijken naar Tekno, of misschien MIP?

300+ voor een lgc kit en een setje assen voor op een slash?
Kan je dus beter meteen een tekno sct410 halen of een andere kwaliteitsauto zoals de nieuwe losi shortcourse.
Niet om lullig te doen, maar daar zou je zeker verstandig aan doen.
Ookal koop je alle upgrades die er zijn voor je slash is je auto nog steeds niet half zo goed en sterk als deze autos.
Ik vind die assen er niet goed uit zien en zwak ontwerp voor 80 euro per setje

Tja, Upgraden is ook deel van de hobby hé, tenminste voor mij!
En als basher ga je het verschil niet echt merken of je met een Slash of een Tekno auto rijdt denk ik.
Daarbij moet je als basher toch wel een beetje rij hoogte hebben, wat race kits minder hebben geloof ik ( ik kan het mis hebben hoor! )

Hallo dat ben ik meteen met je eens.
Ik koop zelf ook nog wel eens dingen puur voor de bling.
En heb ook zat gekocht aan upgrades terwijl ik als basher helemaal geen upgrade nodig ben op mijn auto.

Maar dan geef je niet in een keer zulke grote bedragen uit dat je er bijna een andere auto van zou kunnen kopen.
Dan moet je je zeker in dit geval toch achter de oren gaan krabben of het niet echt totaal weg gegooid geld is.
Dit zijn daarbij ook nog enorm onredelijk bedragen.
Voor dit soort bedragen koop je tekno conversie kits voor 1/8 autos.
En kan ik geharde japans staal gepolijste wereld kampioenschap editie assen halen voor mijn hotbodies auto?

De rest van je post zit er toch echt naast.
De slash had traditioneel een verschrikkelijk hoog zwaartepunt, maar totaal geen bijzondere bodemvrijheid.
Dat kan je hier wel zien: Attachment browser: Slash Bottom.jpg by bsbauman - RC Groups
Het zou nog beter te zien zijn als je het iets meer van de zijkant zou zien.
Je zal het verschil in rijden absoluut direct merken, evenals het verschil in kwaliteit en duurzaamheid wat ongetwijfeld ook enorm is.
Grts

Tja, Upgraden is ook deel van de hobby hé, tenminste voor mij!
En als basher ga je het verschil niet echt merken of je met een Slash of een Tekno auto rijdt denk ik.
Daarbij moet je als basher toch wel een beetje rij hoogte hebben, wat race kits minder hebben geloof ik ( ik kan het mis hebben hoor! )

Waarom dan upgraden als je het verschil niet merkt ?
Geldt teveel......

En ik begrijp het soms niet helemaal......
Een short course truck zoals de slash heeft bepaalde eigenschappen.
Vervolgens koop je zo'n wagen, waarschijnlijk omdat het model type je aan staat om er dan een soort buggy van te maken ???
Koop dan geen SCT, het leuke van deze wagentjes is juist het specifieke rijdgedrag.
Mijn mening dan.

Mmhm die stalen asjes worden echt te duur, ik.heb ongeveer 10-12 maanden op die plastic asjes gedaan met een nimh accu, hoelang gaan ze mee met een 3s lipo?

Natuurlijk niet upgraden voor dingen die je niet merkt, maar een setje goede assen merk je toch wel, als je ze elke rit kapot rijd.
Ik snap de link met de buggy maken van een SCT niet helemaal, maar als je dat doet heb je wel iets speciaals.
Maar zelf zou ik het niet doen inderdaad.

Waarom dan upgraden als je het verschil niet merkt ?
Geldt teveel......

En ik begrijp het soms niet helemaal......
Een short course truck zoals de slash heeft bepaalde eigenschappen.
Vervolgens koop je zo'n wagen, waarschijnlijk omdat het model type je aan staat om er dan een soort buggy van te maken ???
Koop dan geen SCT, het leuke van deze wagentjes is juist het specifieke rijdgedrag.
Mijn mening dan.

Zijn die gmp asjes zelfs slechter dan de standaard plastic asjes, (qua levensduur)?

Die van mij gingen 5x rijden mee totdat m`n halve diff output hadden verwoest omdat ze onder veel kracht bijna niet in of uitschuiven..... ik weet niet of iemand er betere ervaring mee heeft. T was trouwens wel op een stampede 4x4. Maar als je echt iets beters wilt zal je naar iets van mip axles (65 euro per 2!) moeten kijken. Over de upgrades van traxxas van 80 euro het ik nog niks gehoord.

Hallo ik heb vandaag men traxxas slash 4x4 binnen gekregen . Had hem namenlijk geruild tegen men vaterra twin hammers. Maar nu er schelen een paar dingens
1 De voor wielen staan camber maar ik denk dat dat kan oplossen met de dinges bij te draaien
2 als ik de voor wielen laten bolen over de grond maakt hij een tikkent geluid eigenlijk ratel
3als ik vol gas geef duurt hij trekt traag op en dan in eenkeer heel snel maar kan dat omdat de spur gear gestiped is ? die zit er nammenlijk nieuw bij
En de achterste veren staan veel te zacht iemand suggesties voor goede Wt voor te bashen ?

Mvg , Jeens

Back