Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik logs bekijk van speedruns met mijn zwaar overgearde Bandit, zie ik nog steeds zelden pieken boven de 100A. En dat is met een Mamba Max Pro.
Als je met een Rustler of een Slash met een VXL-3s op 3S volgas door hoog gras heen gaat, is ie in twee minuten gloeiend heet en kan het zomaar zijn dat je de 100A niet eens gehaald hebt.
en de tweede wil ik graag naar een rally ombouwen, ik heb nog een 6T 5800 KV motor liggen en een VXL-3m liggen. Heeft er iemand tips of mischien al zo een ombouw gedaan?
Cheerz SkiD
De Slash 4x4 heeft een uitsparing in de batterij houder zodat je zowel hump als platte packs kunt gebruiken.Hallo, ik heb een vraagje
Ik rijd nu in een rustler xl-5 ga binnekort een slash 4x4 kopen. Alleen kan ik de power cell hump accu's die ik gebruik ook in mij slash gebruiken want de power cell flat is helemaal plat en hump niet!?
Misschien dat het borgringetje in je moer gewoon versleten is. Nieuwe moer zou dan uitkomst moeten bieden. Of inderdaad blauwe Loctite.Hoi allemaal,
Ik heb nog eens een vraag: is het normaal dat ik bijna na iedere rit mijn slipkoppeling opnieuw moet instellen? Ik vind dit langzaam iriteerend...
Er zit ook wel een normaal midden differentieel bij, maar ik denk dat die niet zo geschikt is voor offroad, of zie ik dat verkeerd?
Ik heb trouwens met een aluminium lat ( rustend op de beide carrosserie torens) en een dikke nylon kous een goed werkende binnen afdeking tegen vuil ed gemaakt.
Mvg SkiD
Hoi allemaal,
Ik heb nog eens een vraag: is het normaal dat ik bijna na iedere rit mijn slipkoppeling opnieuw moet instellen? Ik vind dit langzaam iriteerend...
Mvg SkiD