Traxxas Slash 4x4 topic deel2

Ik heb een piep klein vraagje ik vind mijn slash 4x4 slash mooi door de 4wd natuurlijk maar dan wil ik inplaatsvan de slash 2wd ook een 4wd dan dacht ik de lrp blast sec en daar de vxl set van de 4wd in die lrp zetten en de verdere electronika van de 2wd er in zetten en dan ik de slash 4x4 een andere brushles set namelijk deze: RC Plus CARMAXX 80 SS8 + 3665SL 2400 KV - RC Plus artikelen nodig? Bij ons uit voorraad leverbaar. - Toemen Modelbouw. en die op 2s en 15t pinion zou dat goed lopen of kan ik beter 3s doen

Zou ik niet doen.
80A esc is wat krap zou in de 100 tot 120 gaan zitten.

2400kv op 2s gaat niet erg snel, zou gaan voor 4700, 4pole motor dan ga je op 2s lekker snel.

Ik heb de Ezrun met 120A esc en 4700 kv motor en die bevalt mij heel erg goed.(WP-SC8 120A en EZRUN 3656 4700kv).

Gr.

Weet er iemand waar je een cooling fan aansluit op de slash 4x4. Ik heb er al een op mijn ESC staan. Ik heb al geprobeerd de cooling fan aan te sluiten op de ontvanger maar dit werkte niet. Het zou kunnen dat ik iets fout deed maar ik weet niet wat.

Alvast bedankt

Weet er iemand waar je een cooling fan aansluit op de slash 4x4. Ik heb er al een op mijn ESC staan. Ik heb al geprobeerd de cooling fan aan te sluiten op de ontvanger maar dit werkte niet. Het zou kunnen dat ik iets fout deed maar ik weet niet wat.

Alvast bedankt

Op de ontvanger moet de fan het gewoon doen maar je moet hem er wel goed op aansluiten, plus op plus en min op min, anders werkt hij niet.

Ik heb de aansluiting op mijn esc gewoon afgtakt zodat er 2 fans op kunnen, klusje van 5 minuten.
Gr

Op de ontvanger moet de fan het gewoon doen maar je moet hem er wel goed op aansluiten, plus op plus en min op min, anders werkt hij niet.

Ik heb de aansluiting op mijn esc gewoon afgtakt zodat er 2 fans op kunnen, klusje van 5 minuten.
Gr

Ok bedankt mar plus was om plus aangesloten en min op min. Ik ga het nu ook proberen met een aftakking en dan op de ESC

Op me Slash 4x4 had ik de Mike Jenkins body zitten. Deze heeft tijdens het bashen wel flink te verduren gekregen. Waardoor hij er niet meer fraai uit ziet. En wilde nu een body die niet standaard was. Daarom was ik op zoek naar een andere body. En het is de Proline VW Baja bug body geworden.

Afgelopen week ben ik ermee bezig geweest. Het was me eerste keer dat een body heb gespoten. Moet wel zeggen; het viel me wel tegen qua hoeveelheid werk erin ging zitten. Ik wilde drie kleuren, dus dat betekende dat ik hem twee keer moest afplakken. En dat afplakken komt aardig secuur.

Maar het resultaat is aardig gelukt:
slash4x4vwbajabody03.jpg

Groeten,
Patrick

heeft iemand al een oude slash naar een nieuw chassis omgebouwd? en wat zijn de bevindingen? groetjes Bob

Heeft iemand tips voor betaalbare aluminium shocks voor op de slash 4x4?

Stalen aandrijfassen voor traxxas slash 4x4

heeft er iemand ervaring met deze asjes?!?

GPM aandrijfassen achter staal - TRX6852X - Traxxas Rustler Onderdelen nodig? Bij ons uit voorraad! - Toemen Modelbouw
GPM aandrijfassen voor staal V3.0 - TRX6851X - Traxxas Slash 4x4 Onderdelen nodig? Bij ons uit voorraad! - Toemen Modelbouw

mijn plastic asjes die gaan om de haverklap stuk dus wil ik over gaan stappen naar stalen, ik heb mijn lokale modelbouwwinkel gevraagd naar stalen asjes maar die wil €75,00 per 2 hebben.

dit vind ik een beetje te ver gaan dus had ik deze gevonden.

denken jullie dat dit wat is?!?

alvast bedankt.

gidodaman12

heeft er iemand ervaring met deze asjes?!?

GPM aandrijfassen achter staal - TRX6852X - Traxxas Rustler Onderdelen nodig? Bij ons uit voorraad! - Toemen Modelbouw
GPM aandrijfassen voor staal V3.0 - TRX6851X - Traxxas Slash 4x4 Onderdelen nodig? Bij ons uit voorraad! - Toemen Modelbouw

mijn plastic asjes die gaan om de haverklap stuk dus wil ik over gaan stappen naar stalen, ik heb mijn lokale modelbouwwinkel gevraagd naar stalen asjes maar die wil €75,00 per 2 hebben.

dit vind ik een beetje te ver gaan dus had ik deze gevonden.

denken jullie dat dit wat is?!?

alvast bedankt.

gidodaman12

Ik heb de versie 2 op mijn Stampede gehad. Waardeloos spul. Het ziet er op het eerste gezicht niet naar uit dat deze echt sterk verbeterd zijn. Ik zou me er persoonlijk niet meer aan wagen. GPM is in het algemeen goed spul overigens.

stalen asjes

Zijn er dan andere asjes die niet waardeloos zijn, voor een leuk prijsje natuurlijk? Die standaart asjes die zijn bij mij binnen een maand stuk op een 3s lipo

Back