Heb je ook het spiegelelement met de tekening vergeleken? Als het goed is heb je van spanten e.d. een getekende versie om de vorm te controleren. Ik zou zeggen dat de boog met die van het dek mee loopt zodat de reling rondom dezelfde hoogte heeft. Mischien iets hoger in het midden van de spiegel. Maar nu lijkt het wel erg hoog, of te laag als je hem omgedraaid plaatst. Ik snap ook niet helemaal waarom de spiegel na de tweede beplanking geplaatst moet worden. Kijk je nu niet op de kopse kant van het multiplex langs de boeg?
Ik weet niet of je nog wat plankjes van de eerste huidlaag overhebt. Anders kan je er daar een paar van onder elkaar plakken en daar de nieuwe spiegel uitzagen. Of als de eerste beplanking stuk voor stuk erop lijmen (buigt wat makkelijker) en dan in vorm bijwerken.
Ik weet niet of je nog wat plankjes van de eerste huidlaag overhebt. Anders kan je er daar een paar van onder elkaar plakken en daar de nieuwe spiegel uitzagen. Of als de eerste beplanking stuk voor stuk erop lijmen (buigt wat makkelijker) en dan in vorm bijwerken.