Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je Volvo met de kraan ziet er gaaf uit en met de houder achter op.
Even een vraag Bertus hoe klik je de spiegels in de onderste houder van de Volvo?
Bertus is dit een optie? https://wetronic.nl/cti-fw4x2-functie-omschakelaar-cti-fw4x2Dit betekend dus 4 regelaar om de kraan te bedienen straks op de zender, geen probleem tot zo ver , alleen als ik mijn stempel poten wil gaan bedienen zou dit 8 functies zijn. Zou nog terug gebracht kunnen worden naar 4. Dit betekend veel regelaars en draatjes . Van mij hoeft dit niet regelbaar te zijn in snelheid . Dus omlaag/omhoog ,in,uit schuiven volstaat. Wie weet hier een manier ,idee ,printplaat voor?
Bertus is dit een optie? https://wetronic.nl/cti-fw4x2-functie-omschakelaar-cti-fw4x2
Dit betekend dus 4 regelaar om de kraan te bedienen straks op de zender, geen probleem tot zo ver , alleen als ik mijn stempel poten wil gaan bedienen zou dit 8 functies zijn. Zou nog terug gebracht kunnen worden naar 4. Dit betekend veel regelaars en draatjes . Van mij hoeft dit niet regelbaar te zijn in snelheid . Dus omlaag/omhoog ,in,uit schuiven volstaat. Wie weet hier een manier ,idee ,printplaat voor?
Ok je kunt de CTI 4 kanaal schakelprint gebruiken, maar ik heb daar slechte ervaringen mee. Kanalen werkten niet, of de omschakelfunctie deed het niet. Ik heb toen de signaal en massa draad via een relais geschakeld. Dat relais heeft twee schakelingen, en zo kan ik kiezen tussen gas geven voor rijden, of een beweging uitvoeren met de sticks.
Ik heb alle "kraan" functie spanningsloos door een relais dat dmv een 1 kanaalschakel print spanning geeft naar deze functies. Dan kan ik pas de stempels of "kraan" gebruiken en rijdt het model niet meer. Alleen had ik iets meer ruimte in het model om die printje sen schakelingen kwijt te kunnen. De 8 stempel bewegingen gaan door vier mini snelheidsregelaars( AlieExpress) De drie "kraan functie gaan door drie andere regelaars die met de stick bediend worden. En het is geen kraanwagen, maar de functies zijn vergelijkbaar.
Stuur me anders maar een berichtje, kan ik het uitgebreider laten zien.
Bekijk bijlage 454731
Je hebt ook zenders waar je tussen meerdere "lagen" Kunt kiezen. De Duitsers noemen het ebenen. Weet even geen Nederlands woord. Schijnbaar kan ik het ook met mijn zender. Is me een keer gelukt te programmeren. Schakelaar omhoog sticks om te rijden. Schakelaar omlaag sticks om te baggeren.
Trouwens mooie truck hoor!