Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel Timber.schitterend mooi schip piet, mooi gemaakt
Mooi compliment, dank je wel! Ik doe ook extra mijn best omdat ik haar waarschijnlijk zelf ga houden en in een vitrine kast ga zetten. Maar zeker is dat nog niet, want ik heb nu al een bod van €2500,- gehad en ze is nog lang niet klaar. Dat is meer dan 2x de waarde van het bouwpakket.....Nou Piet, deze kan zo het museum in, een genot voor het oog![]()
Er staan wel meer dingen op dit schip die "wel of niet kunnen" Peter. Ik weet dat de Sovereign een kolderstok had, maar op verzoek van de eventuele koper is dit dubbele stuurwiel geplaatst, met kompashuis. Ik heb ook nog een vlaggenkast gemaakt en tegen het hakkeboard geplaatst en zo staan er nog hier en daar nog meer wat items die niet voorkomen in de bouwbeschrijving. Feit is dat het er 'leuk' uit ziet. Het is nu eenmaal een schip met een hoop toeters en bellen en dit soort toevoegingen zijn later na de tuigage zo goed als onmogelijk meer te plaatsen, dus heb ik de beslissing ondanks dat het nog onzeker is dat ik haar verkoop toch maar genomen en ze op het schip gezet. (de doorsnee mens heeft nog nooit van een kolderstok gehoord, maar wel van een stuurwielZie ik nu dan ineens een stuurwiel op je schip staan Piet?