Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had deze twee lopen nog liggen en heb ze mooi opgepoetst en aan de naamplaat gelijmd, vind het zelf ook wel aardig staan. Het zijn twee kanonslopen van Caldercraft van 4,5 cm lang die ik over had van de hms-Diana. Ik was er aanvankelijk één kwijt, daarom heb ik de twee achterste poorten op de Diana gesloten en vorige week kwam ik het verloren kanon weer tegen ergens onder in de oude doos van de Diana, zo krijgen ze toch nog een aardige functieErg leuk detail en creatief Piet, die twee kanonnen bij de naamplaat, die ga ik onthouden![]()
Erg leuk detail en creatief Piet, die twee kanonnen bij de naamplaat, die ga ik onthouden![]()
Of het aannemelijk is of niet, dat maakt voor mij niet zoveel uit, het is zowiezo een schip met een heleboel 'toeters en bellen' dus wat extra details erbij ziet er wel aardig uit (vind ik zelf)Piet, dit zijn nu van die details die nergens beschreven staan maar waarvan je gelijk denkt "tja dat is aannemelijk dat deze er indertijd wel degelijk zaten".
Is weer een leerzame les voor ons collectieve geheugen.........![]()
Goed verhaal Piet, en een hele goede en juiste oplossingVoor ik verder ga met de romp maak ik nu eerst enkele voorbereidingen voor het aanbrengen van de grootstag.