Had het gelezen... echter het duurde even voor ik het kwastje gevonden had..Kwastje links-onderaan klikken, kies "Royal" in plaats van "Default blue 2.2".
Royal leest voor mij iig beter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Had het gelezen... echter het duurde even voor ik het kwastje gevonden had..Kwastje links-onderaan klikken, kies "Royal" in plaats van "Default blue 2.2".
Hallo Olaf,Dat is nu het lastige denk ik voor ons, ik zie veel verschillende verzoekjes voor de kleuren. Iedereen blij maken zal een lastige klus worden.
De oude template was niet compatible met deze versie van het forum, als ik deze weer zelf wil maken ben ik denk ik dagen bezig daar het een super uitgebreid systeem is om layouts te maken..
Ik ben eerst nu een paar dagen bezig geweest met het weer aan de praat krijgen, alles draait nu op de laatste versie.
Op Xenforo forum draai je ook veel met addons en deze zijn allemaal gesneuveld ook omdat ze niet compatible waren. En de goede addons kosten natuurlijk weer geld. Er zijn ook gratis addons maar moet ik mij in verdiepen.
Eerst even pasen, fijne paasdagen iedereen
Ik zie op andere fora dat er steeds meer een limiet aan het bestandsformaat wordt toegepast, probeer eens een kleinere foto.Hallo Olaf, ziet er allemaal weer goed uit !
Ik heb alleen het probleem dat ik geen foto,s kan uploaden naar mijn albums.
De foto wordt geladen, maar gelijk daarna komt er een streep door het foto nummer .
Als je dan saved, krijg je de melding dat er geen media is...?
Ik heb Jpg en png geprobeerd, beiden geven hetzelfde euvel...
Ik heb mijn instellingen na gekeken, maar kan niets vinden wat hiermee te maken zou hebben.
Groetjes, Charlotte.
Dan weet ik het ook niet. Iets voor Olaf om in te duiken.Hoi Roelof,
Ik maak mijn foto's standaard al heel laag , tussen 50 en 100 kb.
Heb een foto geprobeerd van 15 kb, maar ook daar gaat een streep door door het systeem na het uploaden....
Bovenstaand geld voor mijn al mijn albums,bij geen enkele kan ik een foto uploaden...
groetjes Charlotte.
Het blauwe is id veel rustiger voor de ogen.Ik heb hem nu ook op royal staan maar ik neig toch naar het blauwe.
Veel rustiger. Maar smaken verschillen.
Wat jammer, een beetje natuurkunde, hoe dat zit met lenzen kleurtjes(golflengte) en brandpuntafstand, daar wordt niemand dommer van.Absoluut geen fan van diapositieve tekst in donkere achtergronden. Maar dat komt door mijn kennis op basis van geschoolde grafische achtergrond. Ik zal geen verhandeling basis cursus typografie gaan geven.
Aangezien foto’s later op verzoek van de redactie nog wel eens in de modelbouwer bij een artikel komen ben ik flink tegenstander van het gaan beperken van resolutie. Het is ook niet echt van deze tijd, waar een terrabyte een habbekrats kost en zo maar 10 miljoen (!) hoge resolutie foto’s kan bevattenIk zie op andere fora dat er steeds meer een limiet aan het bestandsformaat wordt toegepast, probeer eens een kleinere foto.
Het gaat ook niet om de opslag bij een forum, het gaat om het dataverkeer wat er op gegenereerd wordt. En daar betaal je voor als eigenaar.Aangezien foto’s later op verzoek van de redactie nog wel eens in de modelbouwer bij een artikel komen ben ik flink tegenstander van het gaan beperken van resolutie. Het is ook niet echt van deze tijd, waar een terrabyte een habbekrats kost en zo maar 10 miljoen (!) hoge resolutie foto’s kan bevatten
Dank voor dit bericht. Heb deze nu ook net geïnstalleerd, en ziet er veel prettiger en leesbaar uit nu.Ik bekijk websites op mijn PC met Firefox. Ik heb nu even deze extensie geinstalleerd, zodat ik voor MBF zolang zelf de kleuren kan bepalen.
Hieronder een voorbeeld. (kan geen foto's meer naar MBF uploaden, dus maar even via een omweg)
Bovenstaand geld voor mijn al mijn albums,bij geen enkele kan ik een foto uploaden...
groetjes Charlotte.