Aankondiging Server update gaat gebeuren - 17 april 2025

het is een Nederlands forum , echter zijn sommige begrippen nog steeds in het Engels.

ook de mods proberen zaken te bespoedigen, we houden jullie op de hoogte.

ook de mods proberen zaken te bespoedigen, we houden jullie op de hoogte.
Dat is mooi, maar ehm als ze dit soort activiteiten in hun vrije tijd doen, zeg maar tussen de soep en de aardappelen.
Dan kan het zomaar wel eens heel lang gaan duren voordat er enige progressie wordt geboekt, een beetje meer peper in de soep zou dan geen kwaad kunnen.
Met welke interval worden wij forumleden op de hoogte gehouden van de vooruitgang?
Of is daar geen zinnig woord over te schrijven?

Dat is mooi, maar ehm als ze dit soort activiteiten in hun vrije tijd doen, zeg maar tussen de soep en de aardappelen.
Dan kan het zomaar wel eens heel lang gaan duren voordat er enige progressie wordt geboekt, een beetje meer peper in de soep zou dan geen kwaad kunnen.
Met welke interval worden wij forumleden op de hoogte gehouden van de vooruitgang?
Of is daar geen zinnig woord over te schrijven?
O leuk, een vrijwilliger, je kan je best bij Olaf Wevers aanmelden, denk ik.

O leuk, een vrijwilliger, je kan je best bij Olaf Wevers aanmelden, denk ik.
Ja denken, lijkt me helemaal tof; Eindelijk een kans om mijn talent voor koffie halen, stoelen sjouwen en onbedoeld in de weg lopen ten volle te benutten. Olaf Wevers, maak je borst maar nat — de vrijwilliger der vrijwilligers komt eraan! ;)

je doet net alsof de forum leiding en of mode een verplichting hebben zsm dingen af te werken en iedereen op de wenken te bedienen ofzo.

wij zijn allemaal gewoon vrijwilligers en niks verplicht.

de updates komen van ons als wij wat weten.

"meer peper" doe je maar in je eigen soep hahaha

He is al weer een mooi tijdje terug dat ik vroeg hoe je je eigen media kan verwijderen op het Mbf , is tot op heden nog niet mogelijk ?
Toevoegen kan wel ,maar dan niet in een bericht plaatsen uit het media bestand ?

Hoe verwijder je de forums die je niet wilt zien?

Gaat anders dan bij de vorige.
Nu:
New Posts selecteren (rechts boven op de home page)
Filters aanklikken
Popup met keuzes
Only selected nodes aanklikken
Gewenste die je wilt zien blauw maken (aanklikken)
Box default aanklikken

Maar er gebeurt vervolgends niets..ik blijf het hele forum zien.

Moet er nog een soort van Enter achteraan? Maar met de Enter knop klap je er uit.

Ik ook maar ik moet erbij zeggen dat ik het forum meestal bekijk op mijn tablet, en als iets me niet lukt ga ik meestal niet meteen kijken of het op de pc wél werkt.

Mogen we bij de bouwverslagen schepen weer de eerste post bewerken zodat ik die van een actuele inhoudsopgave kan voorzien?
Voor de forum update was dit een uitzondering die mogelijk was gemaakt dacht ik en het zou leuk zijn om dit weer terug te krijgen.
Ik loop inmiddels een hoofdstuk achter:bye:

Mogen we bij de bouwverslagen schepen weer de eerste post bewerken zodat ik die van een actuele inhoudsopgave kan voorzien?
Voor de forum update was dit een uitzondering die mogelijk was gemaakt dacht ik en het zou leuk zijn om dit weer terug te krijgen.
Ik loop inmiddels een hoofdstuk achter:bye:
Al een paar keer geinformeerd, maar waarschijnlijk geen prio. Daar kan ik me iets bij voorstellen, maar stel een reactie wel op prijs. Gr. Klaas.

Back