Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat ervaar ik anders. Als ik "Algemeen modelbouw" aanklik, en bijvoorbeeld subforum "Accu & laad techniek" niet, dan verdwijnt een topic in dat subforum, althans in de lijst van ongeopende, niet nieuwe berichten.Je hoeft niet elk subforum apart aan te klikken.
Als je bijvoorbeeld "Algemeen modelbouw" aanklikt, betekend dit dat ook alle onderliggende subcategorieën worden meegenomen.
En nu dus ook kunnen testen in de nieuwe, ongelezen topics. Conclusie: ook alle subforums die je wilt zien en lezen in de filterlijst aanklikken.Als ik "Algemeen modelbouw" aanklik, en bijvoorbeeld subforum "Accu & laad techniek" niet, dan verdwijnt een topic in dat subforum, althans in de lijst van ongeopende, niet nieuwe berichten.
Bij mij werkt het ook niet en als je geen Engels ken hou het helemaal op.
Ik wacht eerst tot we weer een Nederlands forum hebben.
Tot die tijd beoefen ik geduld.
Weet niet of er al een topic is hierover,maar sinds kort is de gehele kleur van Modelbouwforum aangepast,alles is nu donkerblauw.
Ben ik de enige die het eerst in de oude kleuren overzichtelijker/fijner vond?
Als je linksonder op het scherm kijkt zie je een klein kwastje met daarachter Default blue 2.2 of Royal . als je hierop klikt kan je de pagina in een andere kleur setting zetten , beter en eenvoudiger te lezen ( naar mijn mening)
Wat dacht je van dit topic? Er is hier al genoeg geschreven over kleuren en andere klachten....Weet niet of er al een topic is hierover,maar sinds kort is de gehele kleur van Modelbouwforum aangepast,alles is nu donkerblauw.
Ben ik de enige die het eerst in de oude kleuren overzichtelijker/fijner vond?