Hans Groenenberg
Forum veteraan
Yep! Weer helemaal mooi zo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben altijd wat voorbarigJe hebt helemaal gelijk hoor Hans, maar wat je nu ziet is nog niet af, dus dat word nog aangepast.
In dit geval lag het ook wel aan mijn tekst, die suggereerde dat de klampen er al definitief zaten, ik zal er voortaan wat beter op lettenIk ben altijd wat voorbarig![]()
Ja ja we kijken op je vingers.In dit geval lag het ook wel aan mijn tekst, die suggereerde dat de klampen er al definitief zaten, ik zal er voortaan wat beter op letten![]()
Ik verwacht niets andersJa ja we kijken op je vingers.![]()
Op het potdek rond de bak komen 18 kleine bolders, die gemaakt worden van 2x5 mm lindenhout, (daar ik alles met de hand maak, zagen, vijlen en schuren zullen er wellicht subtiele verschillen in zitten, maar dat mag de pret niet drukken, na het schilderen is dit nog nauwelijks te zien)
Bekijk bijlage 355428
Helaas kreeg ik de juiste kleur (noten of eiken) niet goed wegens de afwijkende houtsoort, dus heb ik gekozen voor zwart, hetgeen ook aardig bij de rest van het model past,
Bekijk bijlage 355429
het resultaat op de volgende foto,
Bekijk bijlage 355430
Om lijnen op te beleggen, ik weet niet of 'bolder' de juiste naam is, maar ik zou zo gauw geen andere naam weten.Waar dienen die bolders voor?
OK Hans, das één punt (pinnetje) voor jouIk zag een verschil Piet in je bolster. 1 pinnetje aan de onderzijde was ietsie langer.
Het lijkt zo simpel maar deze allemaal vormen uit het nietsie das echt op zijn Pietsie
Op het potdek rond de bak komen 18 kleine bolders, die gemaakt worden van 2x5 mm lindenhout, (daar ik alles met de hand maak, zagen, vijlen en schuren zullen er wellicht subtiele verschillen in zitten, maar dat mag de pret niet drukken, na het schilderen is dit nog nauwelijks te zien)
Bekijk bijlage 355428
Helaas kreeg ik de juiste kleur (noten of eiken) niet goed wegens de afwijkende houtsoort, dus heb ik gekozen voor zwart, hetgeen ook aardig bij de rest van het model past,
Bekijk bijlage 355429
het resultaat op de volgende foto,
Bekijk bijlage 355430
Klopt, achter het want van de bezaan mast komen er aan weerszijde nog 2 op het potdek.