Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, na 8 maanden knopen op de Victory, zag ik hier het meest tegen op, maar nu ik er aan bezig ben, vind ik het best wek leuk, vooral dan de veranderende aanblik van het model, iets minder de pijnlijke vingertoppen en beschadigde vingernagels.lekker friemelen met de touwtjes
Komt me bekend vooriets minder de pijnlijke vingertoppen en beschadigde vingernagels.![]()
Dat verklaard inderdaad de constructie Herby, de tekst; 'The strange lead of the of the truss along the yard..' verklaard waarom ik het een tikkie vreemd vond
@Heinrich
Als je het model evenwijdig aan de muur opstelt kan je zo voor elke mast op zicht de helling controleren, en als je het model 90 draait, de verticale stand over de breedte.
Je kan ook een totaal overzichtsplan van je schip op de muur vast maken, maar ik ben bang om die bij het draaien met de rugleuning van mijn stoel te beschadigen.
Daarom dus touwtjes, die ik voor elk schip kan aanpassen aan de gewenste hellingen.
Klein 'foutje' in je tekst Herby, dit is niet de fokkestag, maar de kruisstag...
Fokkestag gemaakt van 1 mm zwart garen,