Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe underguard en sidepods getaped :-)

2012-05-04220823.jpg

2012-05-04220844.jpg

@Junkie

Dit was dat vieze oude zwarte kapje wat bij de Baja zat ;-)

allemaal netjes bezig zie ik :thumbsup:

ook druk met de nitro powered hondvechter , hoop werk , maar wel leuk om te knutselen ;)

holland got talent op de achtergrond aan , pintje erbij , primas toefen dus .

Hier radio Decibel op de achtergrond, interwebs op de tab en een biertje uit da fridge :-)

Weekend life's good ;-)

Hier radio Decibel op de achtergrond, interwebs op de tab en een biertje uit da fridge :-)

Weekend life's good ;-)

nu nog mooi weertje overdag, en de weekends zijn nog leuker :p

Nieuwe underguard en sidepods getaped :-)

2012-05-04220823.jpg

2012-05-04220844.jpg

@Junkie

Dit was dat vieze oude zwarte kapje wat bij de Baja zat ;-)

leuk opgeleukt ;)

ik ben nog ff te druk met de vliegers , als ik daarmee klaar ben kan ik eens rustig mijn baja rtr maken .

nu nog mooi weertje overdag, en de weekends zijn nog leuker :p

leuk opgeleukt ;)

ik ben nog ff te druk met de vliegers , als ik daarmee klaar ben kan ik eens rustig mijn baja rtr maken .

Het mooie weer komt vanzelf, ik ben er bijna klaar voor :-)

De Dogfighter dit weekend bouwen als het butweer wordt ;-)

Sleur is het niet een idee om de leds van de HK strips op de bladen te zetten? Of zijn die niet sterk genoeg?

goede morgen slaapkoppen

mogge !

heerlijk toch ff lekker uitslapen ? :p

als ik naar buiten kijk zie ik winderig grauw weer, dus vandaag aan de keuken werken , straks nog ff naar Q , want ik heb spul nodig voor de dogfighter , vanavond de dogfigfhter afmaken en morgen ff maidenen hoop ik .

al schijnt het morgen ook niet echt mooi weer te zijn .

we zien het wel .
voorlopig heb ik harstikke druk met vanallesennogwat :mad:

Goedemorgen,

Het is inderdaad fris buiten. Straks ff richting de camping in Ursem. Eens kijken hoe het er voor staat.

Hopelijk morgen ook ff vliegen. Nu nog druk bezig met de quad fpv.

toch even naar het veld kijken of we kunnen vliegeehhuuuuuuu
Wind staat (volgens de berichten) over de lengte van het veld dus niets mis mee.

staat een aardig windje joop
Leert-ie ook eens echt vliegen. ;) Belangrijkste is op gevoel vliegen en niet meer luisteren naar je motorgeluid of kijken naar de grondsnelheid. :yes: En een beetje vechten tegen de wind bij het landen is gewoon leuk om te doen. :D

Wind staat (volgens de berichten) over de lengte van het veld dus niets mis mee.

Leert-ie ook eens echt vliegen. ;) Belangrijkste is op gevoel vliegen en niet meer luisteren naar je motorgeluid of kijken naar de grondsnelheid. :yes: En een beetje vechten tegen de wind bij het landen is gewoon leuk om te doen. :D

dat ben ik met je eens
maar dat is niet ideaal om tedoen met een hoogdekker
oke de biglift wel maar niet de trainer van joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back