Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou je bent niet de enige hoor ;) Ik ga ook even electro fladderen..

Veel plezier!

paraplu mee hoor ;)

dogfighter ombouwen is een hoop werk , morgenavond ook geen tijd voor , zaterdag lekker bouwen en alles een beetje vliegklaar zien te krijgen , zondag fladderen mits droog .

Heerlijk bezig in mijn favoriete kleurtje :-)

2012-05-03220902.jpg

Heerlijk bezig in mijn favoriete kleurtje :-)

2012-05-03220902.jpg

goed bezig ! ;)

ik zit lekker te klooien aan nitroracing dogfighter , het inwendige frame met motorschot is klaar , morgen de motorsteun bevestigen en uiteraard het blok .
gaat erg stevig zijn , misschien zaterdag de maiden ,en anders zondag , mag jij hem ff opgooien :p

goed bezig ! ;)

ik zit lekker te klooien aan nitroracing dogfighter , het inwendige frame met motorschot is klaar , morgen de motorsteun bevestigen en uiteraard het blok .
gaat erg stevig zijn , misschien zaterdag de maiden ,en anders zondag , mag jij hem ff opgooien :p

Gezellig gabber, ik heb er nu al zin in ;-)

Voor wie naar Duitsersland gaat: Veel plezier bij de Pro-Boat 2012. :onweer: Vergeet de zwemvliezen en snorkels niet. ;) Voorspellingen zijn niet echt geweldig. :( Maar het blijven voorspellingen...

Voor wie naar Duitsersland gaat: Veel plezier bij de Pro-Boat 2012. :onweer: Vergeet de zwemvliezen en snorkels niet. ;) Voorspellingen zijn niet echt geweldig. :( Maar het blijven voorspellingen...

wat is proboat ? ,gaan ze bootjes kijken in de regen ? ;)

morgen ook regen , in ons landje dan , van mij mag de zomer wel eens beginnen !!

Wel een prima weekend om naar en vliegshow te gaan. :nooo:

wissenprowingza.jpg
wissenprowingzo.jpg

ahh zondag valt t mee gemiddeld 30% kans op 0,1mm regen
dat is tedoen

@junkie prowing is een vliegshow in duitsland waar we heen gaan

proboat is een zelfde evenement maar dan met regen en draagvleugel boten

maar er is ook een leuke beurs met veel wil ik, wil ik , tekoop
dus ook al regent t zal er even goed tedoen zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back