Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ahh zondag valt t mee gemiddeld 30% kans op 0,1mm regen
dat is tedoen
@junkie prowing is een vliegshow in duitsland waar we heen gaan
proboat is een zelfde evenement maar dan met regen en draagvleugel boten
maar er is ook een leuke beurs met veel wil ik, wil ik , tekoop
dus ook al regent t zal er even goed tedoen zijn
als iemand nog een leuk novararossi of rossi 2,5 , of 3,5cc blokje tegenkomt voor een leuk prijsje , laat maar weten , wil ik wel hebben
kosten normaal 3 meijer , dus mocht je iets zien voor weinig ,neem maar mee .
zo zeg , de hele dag thuis gewerkt/gebuffelt met mijn collega , keuken onder handen genomen , vaatwasser ingebouwd , hoop loodgieterswerk verricht , plafond eruit gesloopt .
dus morgen nog ff verder klooien![]()
@ sleur
waar kan ik de download vinden om te copyeren van de tablet naar mijn telefoon ik zoek mijn helegaar scheel wil je een tipje van de welbekende sleur oplichten svp bvd (siygic)
Net even nog een vlucht gemaakt met de quadcopter FPV. Even een luchtfoto van ons nieuwe veld. Het gras groeit al aardig.
![]()
Man, da's illegaal hè. 8O Ergens in een mapje voor bestanden die zijn ontvangen via Bluetooth of downloads.@ sleur
waar kan ik de download vinden om te copyeren van de tablet naar mijn telefoon ik zoek mijn helegaar scheel wil je een tipje van de welbekende sleur oplichten svp bvd (siygic)
Of je hier voortaan wil posten. :teacher:
Die donkere plekken zijn plassen met water. :? :rolling: Komt binnenkort rijst te staan.ziet er goed uitmaar zo te zien moet er nog wel bij gezaait worden ivm de donkere plekken en daarna weer het:zon:
lekker weertje vandaag he![]()
Leg eens uit,sleur geinstaleerd?@ sleur gevonden en geinstaleerd![]()
Leg eens uit,sleur geinstaleerd?
Sleur sluipt er toch altijd in.