Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee nog niet
ga zondag heen
vondt t teslecht weer om er 3 dagen rond tehangen
al hoewel er genoeg bier en eten is
lijkt een beetje op de feestweek maar dan met vliegtuigen en helis

ahh zondag valt t mee gemiddeld 30% kans op 0,1mm regen
dat is tedoen

@junkie prowing is een vliegshow in duitsland waar we heen gaan

proboat is een zelfde evenement maar dan met regen en draagvleugel boten

maar er is ook een leuke beurs met veel wil ik, wil ik , tekoop
dus ook al regent t zal er even goed tedoen zijn

als iemand nog een leuk novararossi of rossi 2,5 , of 3,5cc blokje tegenkomt voor een leuk prijsje , laat maar weten , wil ik wel hebben :D

kosten normaal 3 meijer , dus mocht je iets zien voor weinig ,neem maar mee .

zo zeg , de hele dag thuis gewerkt/gebuffelt met mijn collega , keuken onder handen genomen , vaatwasser ingebouwd , hoop loodgieterswerk verricht , plafond eruit gesloopt .

dus morgen nog ff verder klooien :)

als iemand nog een leuk novararossi of rossi 2,5 , of 3,5cc blokje tegenkomt voor een leuk prijsje , laat maar weten , wil ik wel hebben :D

kosten normaal 3 meijer , dus mocht je iets zien voor weinig ,neem maar mee .

zo zeg , de hele dag thuis gewerkt/gebuffelt met mijn collega , keuken onder handen genomen , vaatwasser ingebouwd , hoop loodgieterswerk verricht , plafond eruit gesloopt .

dus morgen nog ff verder klooien :)

dat is goed zal kijken voor je
maar weet niet of daar iets van tevinden is is vooral bigscale
wil zelf ook nog een snelblokje vooor de stinger
dus wie weet
laat t weten

@ sleur
waar kan ik de download vinden om te copyeren van de tablet naar mijn telefoon ik zoek mijn helegaar scheel wil je een tipje van de welbekende sleur oplichten svp bvd (siygic)

Net even nog een vlucht gemaakt met de quadcopter FPV. Even een luchtfoto van ons nieuwe veld. Het gras groeit al aardig.

vlcsnap-2012-05-04-17h52m40s7.png

Leg eens uit,sleur geinstaleerd?:confused:
Sleur sluipt er toch altijd in.

nou dat wil ik wel uitleggen maar dan kom ik tijd te kort,dan kom jij niet aan het vliegen of rijden toe ,zeker dit weekend niet en maandag en de rest van de week ben ik er niet dus, tja wanneer moet ik dan beginnen:D

bijna 20;00u , dus ff lekker een bakkie , en maar weer ff een stukje pielen aan de dogfighter , zal hem nog niet afkrijgen , maar morgen toch koud/nat/winderig pleurisweer .

morgen verder aan de keuken werken om maris tevreden te houden en een beetje rommelen aan de modelbouw ;)

allemaal netjes bezig zie ik :thumbsup:

ook druk met de nitro powered hondvechter , hoop werk , maar wel leuk om te knutselen ;)

holland got talent op de achtergrond aan , pintje erbij , primas toefen dus .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back