Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmm, dan toch maar mijn mooie A0 tekeningen van en 2,4m Monsun in de computer zetten en vergroten naar 3,2m. Ziet er echt bruut uit. :yes:

Ging ook als de brandweer, lekker slepen. Ik twijfel alleen welke Monsun het nou was die ook aerobatics deed 8O Meskant over het veld heen, snaprols etc, was echt heel gaaf.

Beide Monsuns waren zeker goede vliegers :yes:

@ Sleur: grote op het veld was iets van 3,2 meter. Die andere is idd kleiner en stond op de stand van Graupner. Vloog ook goed maar het neuswieltje brak tijdens de vlucht af :hammer: Volgens mij is hij leverbaar nu. Leuk spul hadden ze daar.

@ Vinnie: Als je een vlieger wilt kopen daar moet je zeker je geld meenemen, genoeg keuze in diverse formaten :yes: Wij zijn al tot de conclusie gekomen dat alles met een span onder de 3 meter niet vliegt :mrgreen: :rolling: Ben al aan het sparen voor de Krill... de eerste euro heb ik al :hammer: :wink:
Even zonder gekheid: genoeg te koop daar, zowel de vliegers als alle andere benodigdheden :yes:

Oke neem
Geld mee kijken of ik er wat leuks kan scoren

@Phil: Hoe klinkt dat nou? Die B25 met 2x Moki 400cc motoren? ;)

Erg mooie foto's. Zal zeker gaaf zijn om te zien..

Hey Phil,

Wat zonde dat het weer zo verschikkelijk slecht is geweest en daarmee het weekend een beetje in het water is gevallen. Leuke foto's overigens.

Hopellijk morgen toch nog ff vliegen. Net klaar met de Quad. Nieuwe camera gimball zit er onder. Wiredampers nog even aangepast. Net even een kleine test gedaan. Ziet er veel belovend uit. De panasonic SD-20 blijkt toch wel gevoelig te zijn voor trillingen. Voor wat ik nu kan zien zijn die niet meer aanwezig via de gimball. Misschien dat ik alleen de gimball nog iets moet verplaatsen i.v.m. het CG punt.

Nu hopen op een beetje droog weer. Wind maakt me niet uit. Heb al gevlogen met WK4 en dat ging goed.

@ Sleur: grote op het veld was iets van 3,2 meter. Die andere is idd kleiner en stond op de stand van Graupner. Vloog ook goed maar het neuswieltje brak tijdens de vlucht af :hammer: Volgens mij is hij leverbaar nu. Leuk spul hadden ze daar.
mmmmmmmm leveren ze hem met een gebroken neuswiel:confused::confused::confused:

HUH? Ze hebben een prachtige dag gehad. Veel beter dan hier.
Vrijdag wel. Zaterdag veel regen en zojuist trok er weer een buitje over en die dikke strook ellende trekt langzaam omhoog. :? Het is aardig in het water gevallen. :(

wissenprowingregen.jpg

krissiecresh waar was je vandaag, niet op het veld;)

vreemd , hij woont toch op het veld?

beetje hetzelfde weerbeeld als gisteren en er lijkt wat regen aan te komen , maar ik kan mij vergissen .

siggy ; ga jij nog naar het veld ?
ben wel benieuwd of de dogfighter vliegt .

hopen dat floor even opknapt , ze ligt nog in bed en is niet lekker .

Ja, 1 dag, maar volgens mij zouden ze het hele weekend blijven.
Dat is niet gelukt. Toch?

Wij waren sowieso van plan om zaterdagmiddag weer naar huis te gaan :yes: Nu zijn wij dus gewoon iets van 2 uurtjes eerder weggegaan.

Verder viel de regen best wel mee, maar het was net genoeg om de kisten niet meer te laten vliegen. Dat was wel jammer :cry:

Verder een topweekend gehad :thumbsup: en een volgende keer ga ik zeker weer heen.

vreemd , hij woont toch op het veld?

beetje hetzelfde weerbeeld als gisteren en er lijkt wat regen aan te komen , maar ik kan mij vergissen .

siggy ; ga jij nog naar het veld ?
ben wel benieuwd of de dogfighter vliegt .

hopen dat floor even opknapt , ze ligt nog in bed en is niet lekker .

Hoop dat het zonnetje er nog even bijkomt, het is best fris zonder die koperen ploert :-)

Hoop dat het zonnetje er nog even bijkomt, het is best fris zonder die koperen ploert :-)

zonnetje in NL ? , dat kun je wel vergeten vriend , heel soms door de week als we werken ,maar in het weekend is het altijd herfst :murder:

wel goed windje om de dogfighter op te gooien ;)

nijsie of ragger of ronald of ... komen jullie ook , de simprop wil ook zijn maiden en moet nog afgesteld worden

Ja, 1 dag, maar volgens mij zouden ze het hele weekend blijven.
Dat is niet gelukt. Toch?

nee, zoals Phil al zij, de opzet was op zaterdagmiddag weer af te reizen..

Vanwege de weervoorsplelling daarom Vrijdag al vroeg heengegaan, en de gehele dag een mooie show gezien.
Gisteren nog de beurs afgestruint, inkopen gedaan, en weer naar huis.

@RonaldR: Wat voor regelaar heb jij zitten in die C130 Hercules?
Volgens mij deze, maar ik zal vanmidag ff voor je kijken... (hij staat nog op de ACH)

overigens heb ik de standaard motoren erop (speed 400) en dan een 2S lipo 3000mA
met 3Ss fakkelen de motoren af...
vliegtijd nu zo'n 15 minuten..

Volgens mij deze, maar ik zal vanmidag ff voor je kijken... (hij staat nog op de ACH)

Thnx, ik wacht het nog even af dan, voordat ik wat ga bestellen :). De mijne mist alleen nog de regelaar. Accu packs heb ik erbij gekregen (weet niet of ze nog goed zijn, moet ik even doormeten).

Anders ga ik hem vliegen met een lipo, alleen zit je dan weer met balanspunt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back