Jij moet op de kermis gaan staan.Ik ken iemand die vanavond waarschijnlijk moeilijk in slaap zal komen.....

Dan kun je dik geld verdienen....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij moet op de kermis gaan staan.Ik ken iemand die vanavond waarschijnlijk moeilijk in slaap zal komen.....
Ik ken iemand die vanavond waarschijnlijk moeilijk in slaap zal komen.....
Bekijk bijlage 357923
Bekijk bijlage 357920
Bekijk bijlage 357922
Bekijk bijlage 357921
Reeduino van Phil Green. 8 kanalen.
Met trim, uitslag instellen, Servo snelheid, reverse, multiplex 2.4GHz
Waarschijnlijk hebben de trims van de hoogte en gas functie een eigen potmeter.
In de beschrijving van Phil staat hoe je dit moet aansluiten. Heb je wat weerstandjes voor nodig.
Controleer de werking van de potmeters eerst even met een ohm meter.
Die van mijn zender waren vuil, heb ze schoon gemaakt. Ik kon ze redelijk makkelijk open maken.
Ik ga ook alle kringloopwinkels in Nederland afstruinen!ook ik ga toch maar mijn antiek ombouwen , deze kwam ik nog niet zo lang geleden ergens bij de kringloop tegen. de verkoper keek wat raar bij mijn ronde dansje en snapte ook niks van mijn brede grijns toen hij de prijs noemde. Maar voor de prijs van twee koffie zonder gebak kon ik hem niet laten liggen ;-)Bekijk bijlage 358036
Ik heb t.z.t wel een sketch voor je, waarmee je dit ding volledig kunt benutten. 1 x propo - of tip-tip, dat maakt niet uit- op richting en het knopje voor de rest....ook ik ga toch maar mijn antiek ombouwen , deze kwam ik nog niet zo lang geleden ergens bij de kringloop tegen. de verkoper keek wat raar bij mijn ronde dansje en snapte ook niks van mijn brede grijns toen hij de prijs noemde. Maar voor de prijs van twee koffie zonder gebak kon ik hem niet laten liggen ;-)Bekijk bijlage 358036
HIER is een topic over een 3-kanaals zender gebaseerd op een DigiSpark bordje, lijkt me zeer geschikt voor jouw Digimac. Ik heb ervaring ermee voor het ombouwen van een 3-kanaals antiek Robbe zendertje, maar er zit ook een mogelijkheid in voor drukknop bediening om hoogte en gas in single channel style te bedienen.ook ik ga toch maar mijn antiek ombouwen
Dan kan die 50k zelfs nog hoger uitvallen. Gewoon een 100k instelpot ertussen hangen en dan op een leuke trimweg (10%?) instellen.
Dag Bruno,
Bedoeling is een coxje of dieseltje en dan hoog/laag op de linker knuppel. Ben druk bezig de linker knuppel aan te passen. Komt goed. Ook al lekker wat ruimte gecrëerd, print eruit, batterij box weg.
Daarnaast een gas handel op de achterzijde zoals je vroeger bij "single stick" zenders op de zijkant zag, voor een electro retro kistje (toekomst) o.i.d.[emoji854][emoji6]
Gr. ReNe.Bekijk bijlage 350489Bekijk bijlage 350490
Sent from my SM-G970F using Modelbouwforum.nl mobile app