Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zie hierbovenEn hoeveel mha?
1800mah heeft toch alleen langere vliegtijd de c zorg voor extra powahDat is max 58,5 amp continue. Die gaan het bij mij niet overleven. Vandaar de tattu 1800 packs
1800mah heeft toch alleen langere vliegtijd de c zorg voor extra powahmaar je zal binnekort zien als je de poorten heb
dan kom ik langs (fpvracers) crashen tussen de bomen , heb al 30extra props besteld hahaha
Waar heb je die tattu's besteld sniperx?Hoe hoger de C rate ook al vlieg je snel of anders... de levensduur wordt zeker verkocht als je c rate te laag is incl. de ampere.
Timing high....low....maakt niet uit wat.....het bleef uit de lucht donderen en motoren bleven heet worden. Simonk met comp pwm kon mijn throttle abuse niet aan@BorisB: Had jij de sync issues met je cobra's op simonk met de standaard motor advance (18) of heb je ook geprobeerd de timing aan te passen.
Schijnt dat de 2300's een timing van 5-10 graden hebben, niet de standaard 18 in SimonK?
http://rotorgeeks.com/index.php?route=product/product&product_id=74
Ze hebben een testduur zonder sync issues overleefd, al is dit wel met ZWT 12a ESCs.
Timing high....low....maakt niet uit wat.....het bleef uit de lucht donderen en motoren bleven heet worden. Simonk met comp pwm kon mijn throttle abuse niet aan
Blheli rules. Hier wat wee weee weee
Heb nog even wat gedoken. SimK 2015 op 3S gaat foutloos met prop. Zonder prop sync loss op ~90% throttle. Op 4S kakt hij er al veel eerder uit, ongeacht timing tweaks.
Spijtig, want SimK's COMP_PWM "klinkt" veel beter. Zal eens met BLHeli timing aan de hobby :|