Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Simonk heeft standaard al een rpm limiter. Dat is waar je tegenaan loopt bij die mini motortjes. Je haalt niet eens 60% van de toeren wat een 2300kv motor kan halen op 4s en op 3s hik je ook steeds tegen de limiet.
Er zijn nu beta functionaliteiten in blheli om je ESC's te flashenNa wat uitgebreid googlen liep ik ook tegen de 0x80 RPM limiter aan. De koppigheid zelve heb ik zelf de aanpassing in de source ook gedaan en wat metingen verricht. Bij het verhogen van de RPM limit ging er aanzienlijk meer stroom lopen op SimK 2015 in een directe vergelijking met BLH14.0 - wat mogelijk het warm worden van je motoren verklaart. Overigens liepen ze wel zonder sync problemen na wat aanpassingen aan de MOTOR_ADVANCE timing.
In alle eerlijkheid had ik goede hoop het functioneel te krijgen omdat mijn ESCs diep in mijn laag profiel build quad zitten verstopt (http://www.modelbouwforum.nl/threads/zmr250-slim-een-dunne-quadcopter.231332/) - heel de quad uit elkaar slopen om die SPI flash naar BLHeli uit te voeren had ik weinig zin in
Affijn, het is wat het is. SPI flash uitgevoerd en 1-wire setup klaargezet. Nul sync issues en zeer soepel lopende 2300's.
p.s. rotorgeeks in nederland zou niet verkeerd zijn. Als menno het nu ook voor elkaar krijgt wat fatsoenlijke LiPO's in het assortiment op de nemen wordt ik helemaal vrolijk, al zal het wel lastig concurreren zijn.
Noice. Dan hoeft hij helemaal niet meer uit elkaar!Er zijn nu beta functionaliteiten in blheli om je ESC's te flashen. Als je al een blheli bootloader op je ESC zet kun je later gewoon via FC USB al je regelaars re-flashen
.
Geldt niet voor cleanflight. Werkt heel anders op basis van looptime en taulabs op basis van interrupt. dat betekent dat snelle sampling rates ook meer interrupts geven.Noice. Dan hoeft hij helemaal niet meer uit elkaar!
Zag dat je ook bezig was met software filtering, mogelijk interessant:
https://github.com/TauLabs/TauLabs/issues/1730
Ik werk zelf op mijn studie. Je kunt zeker props printen. Alleen ben je dan heel lang bezig met ze glad en gebalanceerd te krijgen.Hallo allemaal
Heeft iemand een keer 3D geprinte props geprobeerd. Want ik wil misschien een printer aan schaffen voor frames en zo maar zou je ook props kunnen printen?
En 1minuut bezig om ze te breken hahaIk werk zelf op mijn studie. Je kunt zeker props printen. Alleen ben je dan heel lang bezig met ze glad en gebalanceerd te krijgen.
Ik werk zelf op mijn studie. Je kunt zeker props printen. Alleen ben je dan heel lang bezig met ze glad en gebalanceerd te krijgen.