koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ik heb zelf ook niet stil gezeten, ik heb een mercedes kap omzeep geholpen :lol:

546b6c20-a01e-e4f0.jpg

Een paar kleine foutjes maar zie zie je niet met 102,6 km/u :lol:

Shit hé, die ziet er goed uit Kees!!!

kees, gave kap. Heb je ook de voorspoiler gespoten om voor de show te monteren?

Thx

Ja die is ook bijna klaar, ik was die vergeten de schuren dus de verf bleef niet zitten.
Wat heb jij met het materiaal achter de achterwielen gedaan? heb je deze weg geknipt?
En zouden er nog van die gurneys op moeten?

p.s. alles is gespoten, dus nog geen sticker erop. Er komen er wel een paar op omdat ik die niet goed kon snijden.

heb ik half omhoog geknipt

P1050481.jpg

Ik heb bovenstaande kap met voorspoiler en gurney geprobeerd maar vond het niet fijn rijden. Was erg log en traag allemaal. Was dag en nacht verschil toen ik de nissan er weer op deed, veel sneller op het rechte stuk en reageerde ook sneller in de bochten. Dit is naar 1 keer rijden en wellicht zit er wat meer in maar ik denk dat die combi beter geschikt om met een 5.5 of 4.5t te rijden waar je wat meer downforce kunt gebruiken.

Ik heb vorig jaar ook met alleen een gurey gereden en dat ging opzich wel goed maar de volgende keer probeer ik gewoon kaal. Met gurney verlies je ook wat topsnelheid dus als het niet nodig is zou ik het niet doen.

ps:
Je hebt alle snelheid nodig om die kleine 200mm op het rechte eind bij te houden ;):)

Ik reed de Sauber altijd kaal zonder voorspoiler en gurney. Dan heeft hij net iets meer stuur dan de Nissan maar redelijk de zelfde downforce.

Zo heb ik de achterkant toen afgeknipt. Persoonlijk hou ik er niet zo van als er achter het achterwiel veel materiaal zit.

NKRACO017.jpg

Hebben afgelopen weekend voor het eerst met een 13,5T motor gereden op het circuit van MRM, wat scheeldt dat qua rust en beheersing t.o.v. onze 'oude' snellere motoren

Heb mijn snelste tijd verbeterd, is nu 23,8 en veel constanter
Weet alleen niet meer wat de snelste tijd was tijdens de eerste open club wedstrijd? :help:

Er zijn al 3 rijders voor de Pro-10 klasse ingeschreven voor de volgende wedstrijd van 3 juni :D

Back