koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Hebben afgelopen weekend voor het eerst met een 13,5T motor gereden op het circuit van MRM, wat scheeldt dat qua rust en beheersing t.o.v. onze 'oude' snellere motoren

Heb mijn snelste tijd verbeterd, is nu 23,8 en veel constanter
Weet alleen niet meer wat de snelste tijd was tijdens de eerste open club wedstrijd? :help:

Er zijn al 3 rijders voor de Pro-10 klasse ingeschreven voor de volgende wedstrijd van 3 juni :D

Roy heeft een 23.05 gereden met erg weinig grip. Maar daar was je zelf ook bij;-)
Zie post 4079...

Ps rene. Zoeken je nog een lrp 13.5t nw in doos voor spare? Roy neemt hem zaterdagavond mee.

Halewijn

Waar is het filmpje dat ik met de 1/8 die vervelende rijdende chicane voor me op zijn dak tik?..... :cool::D

Op zich niet verkeerd die chicane maar wordt er nog iets gedaan aan die balken of blijft dat zo? Het gaat leuk zolang het goed gaat maar het lijkt me geen leuk vooruitzicht als je een paar auto's achter je aan hebt en dan tegen een (harde) balk knalt en gelanceerd wordt á la Mach Indoor stijl. (heb aantal salto's gezien op de webcam).

Het zal ongeveer zo blijven verwacht ik, alleen moet het beginpunt van de chicane beter zichtbaar worden. Ik denk dat als je al vanaf de curbs aan de binnenkant van de 2e kantinebocht balken hebt liggen die de baan versmallen, dat je je rempunt beter in kunt schatten.
Ook moet alles nog vast komen te liggen, als het meer definitief is natuurlijk.

Ook denk ik dat met de komende ZAC er 2 baaninzetters nodig zijn op baanpost 3. :cool:

Zeker achter het net...:-)
Yep.... maar wel een mooi uitzicht..
foto4.jpg

De chicane was best leuk rijden, zal mij benieuwen wat Julius doet op de normale layout. Met zo`n brandstof kap moet de 15,5 - 16.0 constant mogelijk zijn..:D

Hahahahahaha,
Zo zien we maar weer hoe Martin kan winnen...
Volgens mij zijn er nog meer van dit soort filmpjes beschikbaar Ben.
In de chicane liet hij ook nog wat wangedrag zien, plaats die ook even als je wil.

Beetje jammer als je er zo voorbij moet, het lijkt wel het WTCC
duwtje hier, duwtje daar

Maar aan de andere kant gebeurt het ook bij andere :cool:

gr. rene

Hahahahahaha,
Zo zien we maar weer hoe Martin kan winnen...

Ik verdenk je er trouwens van dat je me een brake test gaf.......

Hij is zo mooi die 2e actie, ben er gewoon trots op.
Net als Julius al zei, wees blij dat ik er een ronde mee wachte, normaal moet je al na 2 bochten aan de kant natuurlijk, ik moest telkens "van mijn stroom" af, met dat trage hok van je voor me..... :p

Trouwens, wellicht als je breder was geweest, had ie niet om gegaan. :cool:

Laatst bewerkt:
Back