koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Hehehe... Lachen, en René maak je niet druk hoor. Deze heren kennen elkaar al wat langer dan vandaag haha... Beetje lol hebben op de baan hoort erbij. In een race zal dit niet opzettelijk gebeuren en zo wel dan hebben we aan het begin van de heat al sorry tegen elkaar gezegd LOL :D

Moet toch zeggen dat die chicane er best leuk uitziet zo en als ik de verschillende auto's erdoor zie gaan moet het wel lukken. Kwestie van gewenning van iets wat we nog niet gewend zijn denk ik.

Als ze nog iets verzinnen voor die balken dan is het best een leuke afwisseling.

Mischien ook iets voor de nitro sectie? martin gaat er best goed doorheen met zijn 1/8 electro. De basis motoren zijn nu toch vrij tam op het rechte stuk dus een chicane is geen probleem.

Mischien ook iets voor de nitro sectie?

Ik denk het eigenlijk wel eerlijk gezegd!
sinds de basic motor, is het rechte stuk erg lang geworden zeg maar, en er is nog 1 voordeel, dan kunnen we grip neerleggen...... ik ga het voorstellen (geen geintje).....

(uiteraard doe ik het omdat dan de snelste tijden die op mijn naam staan van zowel ronde, kwalificatie als ook finale niet verbroken worden... ;) )

Ben benieuwd, als ze de electro en nitro races een week of wat verschillen dan hoeven ze de chicane ook niet meteen weer te verwijderen. Mooie trainingsmoment voor de 1/8 nitro en 1/10 nitro voor de wedstrijd op zaterdag/zondag? (zo maar wat brainstormen)

De chicane is niet permanent dus jou record kan nog altijd verbroken worden ;)

@Alex.....Van welk merk was jou top carbon rear podplate?
Zag namelijk niet iets vergelijkbaars voorbij komen en misschien heb je interesse?
BTW je mailbox is vol;)

mvg Roy

Laatst bewerkt:
De brandstofrijders zitten er niet op te wachten, De enquette is al gehouden en het merendeel wil het niet...Leuke reden om het wel te doen...hahahahaha.
Kansloos, nu helemaal...hahaha. Doen, doen...pfff..amoebe`s..

Grappig om te zien dan dat het bij de brandstof rijders via een enquete gaat en voor de electro rijders er eigenlijk zo doorheen gedrukt wordt. Zal wel typisch MACH zijn dan denk ik LOL :D

Ik ben iig tegen....;-)

Het lijkt wel indoor... En daar heb ik nu eenmaal een haat liefde verhouding mee....

Maar voor de brandstof rijders ben ik het stellig met Roy eens.....

Doen, doen, doen.... Alles om die db te drukken;-)

Voor de rest is het vandaag een prachtige dag om een zac te gaan rijden. Weeronline geeft voor vandaag een 9 of zelfs een 10 als cijfer.:-)

Dus zullen er wel rijders zijn die niet komen opdagen omdat het zo'n mooi weer is. Weer wat anders dan regen als excuus;-).

Niet dat het overigens mijn kansen vergroot, als ik naar het afgelopen indoor seizoen terugkijk....:-( .

We gaan het meemaken, ik zeg tot vamiddag en voor degene die niet kunnen... Bad luck;-)

Halewijn

Zeker bad luck maar ja, duty calls... Het ziet er naar uit dat het een prachtige dag wordt vandaag voor de ZAC dus iedereen die mee doet een hele goede race. 9 man aan de start is ook zeker geen verkeerd beeld. Hopelijk na de race wat ervaringen hoe het gegaan is met de chicane...

Heb me ingeschreven maar is ffies afwachten of ik geen storingen vandaag moet doen:(
Indien ik om 3 uur nog niet gehoord heb, doe ik mee.
Anders bestaat de kans van niet of dat ik later kom.

mvg Roy

De brandstofrijders zitten er niet op te wachten, De enquette is al gehouden en het merendeel wil het niet...Leuke reden om het wel te doen...hahahahaha.
Kansloos, nu helemaal...hahaha. Doen, doen...pfff..amoebe`s..

en de reden dat ze er niet op zitten te wachten is.......?

Ik ben iig tegen....;-)

Het lijkt wel indoor... En daar heb ik nu eenmaal een haat liefde verhouding mee....

Maar voor de brandstof rijders ben ik het stellig met Roy eens.....

Doen, doen, doen.... Alles om die db te drukken;-) Halewijn

Nah brandstof is ook een mooie klasse, het geluid scheelt al behoorlijk met hetgeen dat het eerst was. Het is leuk om te zien dat de nitro clubklasse weer aantrekken kwa deelnemers en de rijders plezier hebben ipv dat ze naar andere circuits vertrekken. Daar heeft de club helemaal niets aan. (en de club zijn de rijders)

Positieve is ook dat we dit jaar behoorlijk meer grip hebben dan de afgelopen jaren toen er geen nitro klasse was. ;).

Nuts:(
Ga het niet redden vanavond.
Kom net binnen rollen van werk.
Kom ik veels te laat daar aan.
Jammer maar helaas:(:(
Succes allen vanavond

mvg Roy

en de reden dat ze er niet op zitten te wachten is.......?

Heeft niet veel zin om met een chicane te rijden wanneer er nooit een wedstrijd wordt gereden met chicane. Het is wel voorgesteld om ook de brandstof wedstrijden meer te variëren door een keer met chicane, tegengesteld chicane etc. te gaan rijden maar daar wil de club helaas niet aan.

Jullie hebben wat gemist!

546b6c20-5b2f-caad.jpg

Van MyRCM:

1 Niels Zwijger de
2 Roy Bakker NL
3 Martin Zevenhoven NL
4 Jean-françois De Roo
5 Kees Zaadnoordijk
6 Ben Voorhaar
7 Halewijn Vermeulen

Wow, Niels is echt onverslaanbaar dit jaar!
En zelfs als een paar vaste klanten niet konden toch een mooi veld.
Ook leuk om te zien dat die Belgische RC Le-Mans rijder een keer mee doet.

Goed bezig heren!

Hoop er de volgende keer er weer bij te zijn.
Mits werk het toelaat natuurlijk.
Ze zijn flink met de roosters aan het rommelen:(
Gefeliciteerd aan allen en tot de volgende keer.

mvg Roy

Roy, Joost, Stephan en Alex, jammer dat jullie er niet bij konden zijn. Jullie hebben een mooie zaterdagavond (competitie) gemist. Dat is niet helemaal waar natuurlijk, jullie hebben dezelfde avond gehad als wij, maar je begrijp wel wat ik bedoel...;-)

Het was een geslaagde avond, de sfeer zat er goed in en de chicane is wel door (bijna) iedereen geaccepteerd.
De volgende keer hoop ik wat meer rust te hebben en mijn spullen beter voor elkaar te hebben en dan gaan we op 23 juni er weer tegen aan, met dezelfde layout als gisteren, maar dan met de klok mee. Dat wordt lachen:-) ..... Of niet:-( ....

@Roy B. Bedankt voor het meedoen, maar je kan stoppen. Je hebt immers gisteravond je doel bereikt;-)

Halewijn

Back