Heb je al een goed idee om de draadjes mooi en stevig wg te werken?
Shoegoo? Werkt prima!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je al een goed idee om de draadjes mooi en stevig wg te werken?
tijdens de benelux+. Eens kijken wie er dan bang gaat worden :twisted::evilbat:![]()
Dat zal het inderdaad zijn martin
Degene die de 4de zac wel rijden zou ik graag uitnodigen om in te schrijven voor de stock pro10 tijdens de benelux+. Eens kijken wie er dan bang gaat worden :twisted::evilbat:
Over Benelux+ geschreven
17 pro10 modified ingeschreven en de teller loopt nog.
7 rijders in de stock ingeschreven tot nu toe.
Mischien ietwat te vroeg en hopelijk schrijven er nog meer rijders in maar mocht de teller blijven steken op 7-8 rijders is het dan wat om met de modified mee te doen? Dan zijn er straks wellicht 30+ pancar rijders in één klasse. Daar kunnen andere klasse met meer media aandacht een puntje aan zuigen.
Met bijvoorbeeld een 5.5t boosted en turbood met een strakkere chassis setup kun je op het rechte stuk de meeste rijders met 6t delta's en lola's voorbij rijden en in de bochten komt de rest kwa setup en bochtensnelheid die we in onze auto's hebben wel goed. Je moet alleen de losgslagen 6t delta powerd lola's zien te ontwijken
Dan kunnen we mooi de strijd aan gaan voor een podiumplek in een hele volle klasse.
is maar een idee héh .....![]()
Ik heb niks anders liggen dan een 10.5 dus ik weet het niet. Dat ga ik niet redden voor die tijd om er een 6.5 of een 5.5 in te hangen. Het is een optie natuurlijk maar als dat door zou gaan en mensen hebben zo'n motor niet dan houd het op denk ik.
Yups, tegen de richting in en met chicane...
Sorry jongens maar dan blijf ik thuis.. die chicane is niet mijn ding..
Ik begrijp je punt Alex, maar ik hou het liever apart. 7 a 8 man toch weer een leuk veld.
En we zijn misschien nog niet allemaal klaar om er een mod motor in te schroeven.