koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Dat zal het inderdaad zijn martin:D

Degene die de 4de zac wel rijden zou ik graag uitnodigen om in te schrijven voor de stock pro10 tijdens de benelux+. Eens kijken wie er dan bang gaat worden :twisted::evilbat: ;)

Over Benelux+ geschreven
17 pro10 modified ingeschreven en de teller loopt nog.
7 rijders in de stock ingeschreven tot nu toe.

Mischien ietwat te vroeg en hopelijk schrijven er nog meer rijders in maar mocht de teller blijven steken op 7-8 rijders is het dan wat om met de modified mee te doen? Dan zijn er straks wellicht 30+ pancar rijders in één klasse. Daar kunnen andere klasse met meer media aandacht een puntje aan zuigen.;)

Met bijvoorbeeld een 5.5t boosted en turbood met een strakkere chassis setup kun je op het rechte stuk de meeste rijders met 6t delta's en lola's voorbij rijden en in de bochten komt de rest kwa setup en bochtensnelheid die we in onze auto's hebben wel goed. Je moet alleen de losgslagen 6t delta powerd lola's zien te ontwijken :D

Dan kunnen we mooi de strijd aan gaan voor een podiumplek in een hele volle klasse.

is maar een idee héh ..... :oops::D

Ik heb niks anders liggen dan een 10.5 dus ik weet het niet. Dat ga ik niet redden voor die tijd om er een 6.5 of een 5.5 in te hangen. Het is een optie natuurlijk maar als dat door zou gaan en mensen hebben zo'n motor niet dan houd het op denk ik.

Ik heb niks anders liggen dan een 10.5 dus ik weet het niet. Dat ga ik niet redden voor die tijd om er een 6.5 of een 5.5 in te hangen. Het is een optie natuurlijk maar als dat door zou gaan en mensen hebben zo'n motor niet dan houd het op denk ik.

Ha Joost,

Ik heb nog 2 stuks 5.5 liggen hier. 1 Novak en 1 hobbywing (eerste generatie). Met ongeveer 20 boost en een beetje turbo kom je een heel eind kan ik je zeggen ;-).

Laat maar weten.

Gr. Niels

Yups, tegen de richting in en met chicane...

@Niels: Okee, wellicht geef ik je nog wel even een belletje deze week of begin volgende week. Je kan hem maar bij je hebben toch? ;)

Ik begrijp je punt Alex, maar ik hou het liever apart. 7 a 8 man toch weer een leuk veld.
En we zijn misschien nog niet allemaal klaar om er een mod motor in te schroeven.

Ik begrijp je punt Alex, maar ik hou het liever apart. 7 a 8 man toch weer een leuk veld.
En we zijn misschien nog niet allemaal klaar om er een mod motor in te schroeven.

Is ook een punt natuurlijk, dat geld ook voor mij denk ik. Ik heb nog nooit met zo'n motor in de pro10 gereden dus. En 7/8 man is inderdaad best nog een mooi veld om mee te rijden toch?
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Hopelijk wordt het een mooi weekend qua weersomstandigheden. :D

@Alex.....IK denk gezien de ronde tijden die de Pro10 stock rijden, er een aantal van ons nog beter rond komen als onze vrienden in de mod klasse:rolleyes:;):cool:

mvg Roy

54f1cd32-1eb9-ced4.jpg

Stelletje kemphanen... Maar het was toch gezellig!!!

Gefeliciteerd jongens!!!

Nu nog even allemaal inschrijven voor de Benelux+ en het daar ook net zo gezellig maken... :D

Back