Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey directdrivers,
ik heb sedert kort een f-1 en dat is heel gaaf om mee te spelen maar om een keertje een "2wd" clubwedstrijdje te rijden is ie denk ik niet geschikt om met de andere pan-cars te rijden. Al denk ik dat regelmatig met de f1 spelen het sturen in het algemeen ten goede komt wat ik de laatste tijd met de tourwagen 4wd en met de mini rwd qua rondetijden begin te merken.
Wat is een goeie pan-car om naast een f-1 te hebben? Ik zou dan een GT body of iets dergelijks er op zetten en in 200mm of zo willen blijven. Tevens alle bandenadvies welkom. Waar letten jullie op bij combineren van body en chassis?
Leg nog even uit waar (binnen buiten) en in welke vorm (wedstrijd/recreatie) je wilt gaan rijden.
Geef aan tussen welke merken/modellen je zou willen kiezen.
Dan krijg je hier heel zinnige antwoorden.
een keertje een "2wd" clubwedstrijdje te rijden is ie denk ik niet geschikt om met de andere pan-cars te rijden.
Persoonlijk zou ik eerst navragen wat voor modellen/regelementen de andere personen hanteren die in die clubwedstrijden rijden. Een f1 is niets anders dan een pancar dus als je f1 200mm is dan een 200mm kapje erop en rijden. Als het niet echt serieus is op dit moment lijkt me dat in eerste instantie de beste keuze.
Mijn allereerste pro10 wedstrijd nam ik deel met een f103 en rubbere banden. Met de audi Lemans kap en 23t RZ motor. De wedstrijd was helaas verregend maar anders had ik daarmee gewoon tussen de modified pro10 gereden. Voor een eerste keer maakt dat toch allemaal niet uit.![]()
Bij welke club zou je een wedstrijdje willen rijden?
kzit bij hfcc en daar zit wat pan-car talent, zekers, maar ik zie daar vooral ook oudere modellen rijden, wat opvalt is dat de oudere f-1s breed zijn.