koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Gaat lastig worden van mijn kant af Roy, ik moet deze week werken en het weekend ook dus a. ik heb geen tijd om wat rondjes te rijden nog en b. zaterdag tot 16:00uur werken dus áls ik het al red dan zal het denk ik niet veel worden...

Dat is geen excuses joost, ik kan vaak ook niet trainen voor de wedstijd ;-)

Ps ik ben er ook niet roy, dus van mij heb je geen last.

Wel nog ff met de porsche kap bezig geweest hier een sneak peek.

546b6c20-e1a9-c69b.jpg

546b6c20-e1c1-6dc7.jpg

Laatst bewerkt:
Same here.
Van mijn kant zal je zowiezo geen tegenstand hebben;)
Plus ik heb storingsdienst dus zal het wel helemaal niets worden.

mvg Roy

Zaterdag weer even een bekertje ophalen, gaan jullie nog een beetje weerstand bieden jongens?

HA!

Tuurlijk!
Heb de bandjes al gesmeerd!.......

Die silberpfeil van jouw, moet aan de kant!.... ;)

Andersom toch, met chicane?.... Kansloos ben je!..... hahahaha....

Ik zie je al rennen!... :help::help::help:..... hahahaha :cool:

p.s., nog gefeliciteerd gek, met je 1e plek afgelopen weekend!... ;)

Dat is geen excuses joost, ik kan vaak ook niet trainen voor de wedstijd ;-)

Klopt Kees, als dat het enige zou zijn geweest dan maakte ik me ook niet zo druk. Ik weet alleen nog niet wat voor dienst ik precies heb zaterdag. Als het een dagdienst blijft dan kan ik wel, wordt het een andere dienst dan waarschijnlijk niet maar dat hoor ik vandaag of morgen.

Mooi man die light-buckets in de body. Erg gaaf! Zijn die van een bestaande kap? Kan je ze op commando laten knipperen net als in de LeMans? Damn, wat was dat gaaf zo'n bak led-licht uit die Audi's

Heb vorig weekend in deventer doorgebracht voor het NK. Het was zeer leuk rijden daar met prachtig weer. Leuk circuit en redelijke grip, voeld aan als indoor rijden met een 1/12 met ietsje verloop kwa tractie. Vreemd genoeg voelde de banden na 7 minuten ook hetzelfde aan als bij het indoor rijden. Slijtage was minimaal.

Volgende week ben ik een heel weekend in Rucphen voor de Benelux+ wedstrijd dus wellicht moet ik deze 4de zac weer laten schieten. Krijg het anders niet voor elkaar.

Zijn er nog andere rijders van plan mee te doen met de Benelux+? je kunt je rijderstalent dan eens meten op een ander circuit tijdens een leuk evenement.

De plannen zijn intussen gewijzigd! We rijden de Benelux wedstrijd niet meer met een WGT maar met een Corally 10SL in 235mm uitvoering, dus een echte ProTen met LeMans body!

Nog een kleine anderhalve week om te oefenen :D

@Alex.....Ik ben zo als het er nu uit ziet van de partij in Rucphen tijdens de Benelux.
Lijkt mij een mooi ervaring rijker worden.
Helemaal na wat Joost verteld heeft.
Welk smeersel voor de banden werkt een beetje op Rucphen?
Zijn er bandenwarmers nodig?
ZAC aankomende zaterdag word denk ik niets ivm het hele weekend storingsdienst draaien.

mvg Roy

Mobers of andere gelijkende middelen van lrp, CS etc etc werken zeer goed. Bandenwarmers zijn niet nodig.

In plaats van 7 minuten rijtijd hebben we 5 minuten rijtijd dus we kunnen een stukje harder.

De plannen zijn intussen gewijzigd! We rijden de Benelux wedstrijd niet meer met een WGT maar met een Corally 10SL in 235mm uitvoering, dus een echte ProTen met LeMans body!

Nog een kleine anderhalve week om te oefenen :D

Je hebt de smaak goed te pakken :). Leuk om te lezen! Er zijn een aantal met een 10SL dus komt wel goed.

De eerste paar keer laden/ontladen moeten lipo's even inkomen. Op een klein circuit zoals in deventer word er niet veel verlangt van de accu's dus een vergelijking kan ik nog niet maken. Volgende week op rucphen zal ik een beter oordeel hebben met de stromen die dan gaan vloeien.

Het gewicht en balans met de langere accu's was geen probleem. Door oude versleten banden te gebruiken van vorig jaar (52-53mm) was mijn gewicht ca. 1210 gram ipv 1235 dus bleef nog net boven de 1200 grens.

Ik moet ZAC 4 ook laten gaan mensen, ik moet werken dit weekend en ga het niet redden. Maar met de Benelux+ gaan we los!!!

Goed om te horen van de lipo's Alexander, dan moet ik ze dus nog even inrijden op de vrijdag van de Benelux+. Komt goed!

@Novarobbi: Top dat jullie 235 zijn gaan rijden, leuk!!!

Dat zal het inderdaad zijn martin:D

Degene die de 4de zac wel rijden zou ik graag uitnodigen om in te schrijven voor de stock pro10 tijdens de benelux+. Eens kijken wie er dan bang gaat worden :twisted::evilbat: ;)

Over Benelux+ geschreven
17 pro10 modified ingeschreven en de teller loopt nog.
7 rijders in de stock ingeschreven tot nu toe.

Mischien ietwat te vroeg en hopelijk schrijven er nog meer rijders in maar mocht de teller blijven steken op 7-8 rijders is het dan wat om met de modified mee te doen? Dan zijn er straks wellicht 30+ pancar rijders in één klasse. Daar kunnen andere klasse met meer media aandacht een puntje aan zuigen.;)

Met bijvoorbeeld een 5.5t boosted en turbood met een strakkere chassis setup kun je op het rechte stuk de meeste rijders met 6t delta's en lola's voorbij rijden en in de bochten komt de rest kwa setup en bochtensnelheid die we in onze auto's hebben wel goed. Je moet alleen de losgslagen 6t delta powerd lola's zien te ontwijken :D

Dan kunnen we mooi de strijd aan gaan voor een podiumplek in een hele volle klasse.

is maar een idee héh ..... :oops::D

Back