koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Je kunt ook de originele schroeven van een Associated voorophanging nemen, de kop eraf slijpen en dan dat stukje schroefdraad nemen.

FT 8-32 X 7/8" Aluminum Flat Head Machine Screw
6281_md.jpg

Of een soortgelijke schroef van een ander merk. Zijn nog wel te vinden op internet of Eb ay e.d.

Voor dat dwars-stiftje zou je het in principe met een dunne doorslag moeten kunnen doen. Probeer even aan beide kanten van dat soort stiftjes hebben vaak een smalle en normale kant en je moet hem op de smalle kant raken zeg maar.

Dan zal ik eens langs de andere kant proberen... vond het al raar dat het niet lukte.
Werkt het CA lijmen ervan trouwens goed? Of is dit meer iets als je 17.5 of zo rijd?

Update: stiften eruit gekregen (meerdere assen).

Laatst bewerkt:
Een met secondelijm gerepareerde as van mij heeft de rijstijl van Sven Stoffels op de Mach overleefd 2 jaar terug. :)

Dan zullen we dat eens proberen als ik de assen heb.
Tips om het alu stuk op de plaats te zetten? Ik gok even dat het warmgestookt word (enig idee qua temp?) en dan over de as gegleden...

Word leuk het eens te proberen :)

Komt er volgende week trouwens iemand op zaterdag in Genk trainen (hoorde dat het lemans race was op zondag).
Ik kan niet komen rijden omwille van een operatie aan de knie, maar mss dat ik wel eens langskom om te kijken hoe het de pro10's lukt.

Ik lees net dat the King Speedway gered is van de ondergang en geheel geronoveerd is. Opzich wel leuk om dit te zien als je de oude artikelen en video beelden hebt gezien toen het te Bomb was in de 80's- 90's

Laatst bewerkt door een moderator:
Even uit nieuwschierigheid. Ik zie dat Serpent een sponsor is bij de Benelux+. Gaan er nog teamrijders inschrijven voor de pro10 klasse? Wellicht leuke reclame als een Serpent rijder op het podium staat? ;)

Ben net terug uit lemans,en heb ook de kwalificatie bekeken bij het opkomen van het rechte stuk.Niks mooier dan het geluid van een group c waar van de gaskraan vol open getrapt word. :)

als men hier nog belang bij enkele filmpjes van de group c heeft kan ik ze tzt wel ff uploaden.

Back