Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In dat geval lopen de huidgangen dus eigenlijk tegen je vals kiel aan. En niet er op? Dan wordt je boeg nog meer stomper. Het eventuele balsa als uitvulling ligt dan ook een plankdikte terugDe boeg van het Statenjacht is een pittige. Dit is één van de moeilijkere dingen aan dit model. Je kunt het doen zoals je schrijft, in principe heb je hier namelijk al een randje waar de planken achter vallen. De valse kiel is namelijk 6 mm en het notenhouten kieldeel 8 mm. Een iets diepere rand frezen zoals je tekent geeft net wat meer ruimte om de planken in te steken.
De boeg van het Statenjacht is een pittige. Dit is één van de moeilijkere dingen aan dit model. Je kunt het doen zoals je schrijft, in principe heb je hier namelijk al een randje waar de planken achter vallen. De valse kiel is namelijk 6 mm en het notenhouten kieldeel 8 mm. Een iets diepere rand frezen zoals je tekent geeft net wat meer ruimte om de planken in te steken.
Welkom Ronk,Hallo,
eerst even voorstellen. Ik ben Rijk van Manen, en ben 14 jaar oud. Ik ben bezig met mijn eerste schip, de Duyfken van Kolderstok, en ben zo ver dat bijna al het houtwerk af is. Ik wil nu eigenlijk het want gaan maken, maar ik weet niet hoe ik de rusten in vorm kan krijgen. Kan iemand mij zeggen hoe ik dat kan doen?