M
Mondiaan
Guest
Hallo mensen,
Hij lag al een tijdje op de plank en moest er maar eens van komen… de ombouw van de Fox! Hier alvast wat foto’s, zoals jullie kunnen zien heb ik ervoor gekozen om de ailerons van onderaf aan te sturen doormiddel van één servo, centraal (voorzijde vleugels) in de cockpit.
Als ontvanger gebruik ik een uitgeklede Spektrum AR6100e. Om de holtes te maken heb ik een soldeerbout gebruikt. De rest van de ruimtes maak ik pas weer als ik de definitieve plaatsen heb bepaald voor de servo van het hoogteroer, esc, accu en motor.
Ik heb nog wat advies nodig:
Hij lag al een tijdje op de plank en moest er maar eens van komen… de ombouw van de Fox! Hier alvast wat foto’s, zoals jullie kunnen zien heb ik ervoor gekozen om de ailerons van onderaf aan te sturen doormiddel van één servo, centraal (voorzijde vleugels) in de cockpit.
Als ontvanger gebruik ik een uitgeklede Spektrum AR6100e. Om de holtes te maken heb ik een soldeerbout gebruikt. De rest van de ruimtes maak ik pas weer als ik de definitieve plaatsen heb bepaald voor de servo van het hoogteroer, esc, accu en motor.
Ik heb nog wat advies nodig:
- Als motor gebruik ik een 5 grams Brushless Micro Outrunner motor 2000KV met een 4.75x4.75 prop. Dit model is eerder al besproken in deze topic (vrij vooraan). Kan ik hier een 10A brushless esc aan hangen?
- Voor deze combinatie heb ik nog enkele 7.4v lipo’s liggen van mijn oude E-sky LAMA helikopter. Betreft 2x een 800mAh, 2 cell, 10C en 1x een 900 mAh, 2 cell, 20C. Zou ik deze gewoon kunnen gebruiken?

Laatst bewerkt door een moderator: